nathaliek Skrevet 19. april 2017 #1 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) ... Endret 19. april 2017 av nathaliek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Del Skrevet 19. april 2017 Det jeg leser mellom linjene er at du er litt desperat og man kommer ikke så langt med folk hvis de merker du er litt vel interessert. Ta ting litt mer som de kommer, ikke stress med relasjonene, la de få utfolde seg litt naturlig. Og så ville jeg prøvd å fått meg mye omgangsvenner hvis jeg var deg. Virker ikke som om det er så mye interesse og spore i de du omringer deg med når. Håper ikke at du synes jeg var krass, er ikke meningen er bare mine første tanker om situasjonen. 🤗 Anonymkode: 2c169...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 19. april 2017 #3 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg skjønte ikke hele den der p-pilledebatten. Hørtes ut som en helt ordinær misforståelse for meg, og så prøver hun og ro seg i land, men du klarer ikke la det ligge og det blir en lang diskusjon hvor du blir mer og mer fornærmet. Jeg ser heller ikke hvorfor du skal ta det ille opp at hun skaffer seg venner med barn på samme alder, selv om barna er under ett. Det er ikke uvanlig å bli kjent med folk som har permisjon samtidig som en selv, for eksempel. Jeg kan selvsagt ta feil, men jeg får litt følelsen av at du er nokså intens. Hvis du tolker folk mye i verste mening, og diskuterer enhver liten uoverenstemmelse til den bitre ende, kan det være folk rett og slett forsøker å holde litt avstand fordi det blir for slitsomt. Jeg vet i alle fall med meg selv at det jeg ønsker av et vennskap er lett og koselig omgang med andre uten de store konfliktene. Jeg liker at vennene mine tar utgangspunkt i at jeg vil dem vel, og derfor gir meg en del spillerom til å gjøre feil og ro meg inn igjen når jeg innser tabben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Del Skrevet 19. april 2017 Skjønte ikke det med ppiller og alkohol. Skal du eller skal du ikke la være å drikke fremover? Syntes søsteren din kanskje var lit teit, men ellers virket dette helt vanlig for meg. Anonymkode: 301d7...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #5 Del Skrevet 19. april 2017 Hvis veninne din vil bli venn med din eks sin kjæreste så la henne få lov. Selv om barnet er under et år, som egentlig ikke har noe å si. Kanskje du legger deg for mye oppi hvordan folk gjør ting og lever livet sitt? Anonymkode: b3990...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #6 Del Skrevet 19. april 2017 Det er ikke uvanlig at man har en nærere relasjon til et av søsknene. Kanskje det føltes "litt mye" for din søster når du bodde der, og at det er derfor hun holder litt avstand nå. Kanskje de hadde lovet den andre søsterens barn at de skulle finne på noe i påsken, og så passet det bra at hun ringte akkurat da. Angående det med p-pillene. Venninnen din misforstod deg nok, og det er lov. Da kan man enten forklare hva man mener på en OK måte, eller bare la det ligge og snakke om noe annet. Hvorfor hun er venn med kjæresten til din eks er vanskelig å si, men man møter jo stadig nye mennesker man liker gjennom livet. At hun ble venninne med kjæresten til eksen din, har neppe noe med deg å gjøre. De møttes, hadde noe til felles, de ble venner. Det er forøvrig helt normalt å knytte vennskap med folk som har barn på samme alder, selv om barna er veldig små. Kanskje venninnen din ikke liker å g kveldstur, og bruker barnet som en unnskyldning for å slippe. Byturer virker det som om hun liker, så da velger hun å gjøre det. Jeg tror rett og slett du må stresse litt ned, ikke ta alt i verste mening og akseptere at folk har forskjellige prioriteringer. Angående din søster, det siste du burde gjøre er å vente til hun inviterer. Hvis det er viktig for deg at søskenbarna møtes, mens din søster prioriterer andre ting, så må du bite i det sure eplet og ta litt ansvar for den relasjonen selv. Kanskje ser hun det etter hvert på samme måte som deg, kanskje ikke. Det hjelper uansett ikke at du føler deg såret mens du sitter og venter på at hun skal ta kontakt. Anonymkode: a8122...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2017 #7 Del Skrevet 19. april 2017 Det er så mange skrivefeil i innlegget ditt og så rotete formulert at det blir slitsomt å lese. Kanskje en idè å lese litt korrektur før du poster neste gang. Uansett, skal forsøke å svare på alle punktene. yyy 1. Spurte dere om å bli med? Eller bare antok dere at dere ikke var velkommen siden de ikke inviterte? Har du sagt rett ut at dere vil finne på ting sammen? Eller har du bare hintet for så å bli snurt når din søster ikke tar et hint? 2. Jeg ser ikke helt hva venninnen din gjorde galt her. Ja, hun formulerte seg kanske litt klønete, men det virker som du nærmest tar det personlig når det ikke var det. Venninnen din må dessuten få være venn med hvem hun selv måtte ønske. Du eier henne ikke, og dere går ikke på ungdomsskolen lenger. 3. Først er det gale at hun ikke kan finne på ting om kvelden. Så er det gale at hun kan likevel fordi dere skal på byn. Damned if you do, damned if you don't... Og kunne du ikke forsøkt å bli litt kjent med denne jenten som kom hjem fra utlandet? Hun hadde jo sikkert masse å fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #8 Del Skrevet 19. april 2017 "Endret for 13 minutter siden av nathaliek". Tålte du ikke kritikken, frøken trådstarter? Anonymkode: 12660...900 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. april 2017 #9 Del Skrevet 19. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Endret for 13 minutter siden av nathaliek". Tålte du ikke kritikken, frøken trådstarter? Anonymkode: 12660...900 Ikke første gang hun gjør det hvis hun ikke får de svarene hun vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nathaliek Skrevet 19. april 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 19. april 2017 Jeg bruker forumet til det jeg vil, har ikke svart på noe her, jeg leser og sletter, så jeg er sikker på at ting ikke blir synlig for folk som ikke skal se. Jeg har ingen forpliktelser til dere som svarer, forumet eller behov for å ikke fornærme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nathaliek Skrevet 19. april 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Og en annen ting, det er utrolig urovekkende at så mange kjenner så mange igjen her, sitter dere her hele tiden? Det er jo helt utrolig forferdelig synd, jeg svarer aldri å andre tråden her er mine egne, det er det jeg har ett forum til.. Endret 19. april 2017 av nathaliek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 19. april 2017 #12 Del Skrevet 19. april 2017 6 minutter siden, nathaliek skrev: Og en annen ting, det er utrolig urovekkende at så mange kjenner så mange igjen her, sitter dere her hele tiden? Det er jo helt utrolig forferdelig synd, jeg svarer aldri å andre tråden her er mine egne, det er det jeg har ett forum til.. Men det er litt irriterende når du går inn for å lese et innlegg, og så er det borte... påsken inneholder sikkert både familie- og vennskaps-drama for mange, en kjent problemstilling altså, og en går inn for å se om en har noen gode råd å gi, eller om andre har det... har forresten aldri kjent igjen noen her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nathaliek Skrevet 19. april 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 19. april 2017 9 minutter siden, Pås skrev: Men det er litt irriterende når du går inn for å lese et innlegg, og så er det borte... påsken inneholder sikkert både familie- og vennskaps-drama for mange, en kjent problemstilling altså, og en går inn for å se om en har noen gode råd å gi, eller om andre har det... har forresten aldri kjent igjen noen her inne! Nei, da gjalt dette ikek deg, men til den over der som sier at jeg ofte gjør sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #14 Del Skrevet 19. april 2017 11 minutter siden, nathaliek skrev: Nei, da gjalt dette ikek deg, men til den over der som sier at jeg ofte gjør sånn... Det er derfor vi skriver som anonym. Anonymkode: 206e9...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå