AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Heisann! Jeg har akkurat skaffet meg en pulsklokke, fitbit charge 2. Den måler pulsen hele dagen, på håndleddet når du har den på. Jeg bare lurer på hva som er vanlig/normal puls? Klokka viser normalt rundt 70, men når jeg går helt vanlig rundt så blir den gjerne opp i 90. Er ikke dette ganske mye? Eller er det normalt? Når jeg sitter og ser på tv eller bare generelt ligger og slapper av er den ofte nede i 50. Anonymkode: eba14...9c7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Høres helt normalt ut. Anonymkode: fd831...27c 1
Gjest Tigress Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Det vil du finne ut om ei veke, då ser du kva som er normalt for deg. Puls er veldig individuelt, det interessante er kva du har som vanlege verdiar. Dei du oppgir høyrest heilt normale ut for meg, det vil seie, dei er ganske like mine verdiar, men det interessante er jo eigentleg kva som er vanleg for deg, og korleis verdiane endrar seg.
Rosaprosa20 Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Høres helt normalt ut i forhold til hva jeg vet min egen puls er i liknende situasjoner. Husk at puls er veldig individuelt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå