hopeful Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Hei. Jeg er ny som prøver og skal starte på pp2 når mensen er over (sluttet med p-piller for en stor måned siden). Men jeg har et spørsmål. Og det er ang eggløsning. Jeg har uregelmessig syklus. Så er jo vanskelig å vite. Men er det slik at den er 14 dager før jeg får mensen neste gang? Så viss jeg har en syklus på 39 dager, og mensen nå starta 16. April. så vil det si at jeg hadde el rundt 2. April? Eller har jeg enda ikke skjønt denne helt? Unnskyld for at det sikkert er et dumt spørsmål. Vær så snill å ikke kom med kommentarer som du burde ikke få barn før du blir eldre/smartere osv. Er i midten av 20-åra. Og et barn vil absolutt ikke lide noe nød hos oss.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Har du uregelmessig mens så kan eggløsning være på forskjellige dager i syklusen din. Jeg som har en 26 dagers syklus har alltid Eggeløsning på dag 11 i syklusen min (enkelt forklart så har jeg Eggeløsning elve dager etter første dag i siste menstruasjon).. og da er det ca 14 dager til neste mens kommer. Men jeg har veldig regelmessig mens som kommer på klokkeslettet omtrent. Så dette gjelder nok ikke for deg. Kjøp deg Eggeløsningtest og og test deg, det er den beste måten for deg å finne eggløsning du kan kjøpe billig strimmel på nett. Anonymkode: 4e2fc...c3c
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 det enkleste er jo å kjøpe masse eggeløsningstester(strimler så du ikke blir ruinert økonomisk). Test hver dag så finner du det ut. Evt lese deg opp på tegn om eggeløsning😊 Anonymkode: 953ac...126
hopeful Skrevet 19. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2017 Takk for gode svar begge to. Da ble jeg litt klokere. Setter stor pris på ordentlige svar. Regner med mensen vil være uregelmessig nå også, slik den alltid var når jeg var yngre. Har tenkt tanken på å kjøpe slike tester og teste hver måned. Føltr jeg hadde eggløsningssymptomer sist. Med ømme bryst, ekstra utflod/slim. Får prøve å observere videre og se hva som skjer. Takk for tips 😉
tweet Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 Jeg bruker appene Ovia og Clue for å ha litt oversikt over syklusen min, og for å sammenligne sykluser. Veldig nyttig! Også anbefaler jeg å teste etter eggløsning, som de andre sier. Lykke til
hopeful Skrevet 19. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, tweet skrev: Jeg bruker appene Ovia og Clue for å ha litt oversikt over syklusen min, og for å sammenligne sykluser. Veldig nyttig! Også anbefaler jeg å teste etter eggløsning, som de andre sier. Lykke til Takk for tips. Skal sjekke ut appene 🙂 har bestilt eggløsningstester 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå