Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Funker det tror dere ?

Tenker i hovedsak å epilere armhuler, mage, bryst og pungen.

Anonymkode: fb60b...8e9

AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve :fnise: :laugh: :alice:

Anonymkode: 1d3e2...c4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pungen - glem det. Tviler på at du kommer langt, men resten er vel bare å prøve.

Anonymkode: fd690...847

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller gått for voks. Synes epilering er mindre vondt, men istedenfor at det er smertefullt i 2 sekunder, som med voks, gjør det vondt hele veien. Særlig om du har mye hår og ikke har gjort det før. 

Anonymkode: f9144...c2e

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å bruke en sånn hårtrimmer istedet. Men om du skulle velge epilator så vær så snill å filme det.

AnonymBruker
Skrevet

Åh.. æsj ass.. 

Skal du liksom bli en femi, glatt slimklump? Istedet for en ekte mann? 

Anonymkode: be943...0a0

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får prøve :fnise: :laugh: :alice:

Anonymkode: 1d3e2...c4b

Har "bad ass" smerteterskel, har tatovert over ribbein osv før så er ikke superredd for å gi epilator en sjanse kjenner jeg ;)

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pungen - glem det. Tviler på at du kommer langt, men resten er vel bare å prøve.

Enig i at pungen er dristig, kan hende jeg heller barberer der hvis det er for vondt med epilator der nede...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller gått for voks. Synes epilering er mindre vondt, men istedenfor at det er smertefullt i 2 sekunder, som med voks, gjør det vondt hele veien. Særlig om du har mye hår og ikke har gjort det før. 

Voks er bra, men hater sølet og rotet. Prøvde waxstrips sånne kalde fra Veet vet du fy F... å vonde de var, pluss jeg måtte over samme område 3-4 ganger før jeg blødende var hårfri :(

Kanskje varmvoks ville vært bedre ?

27 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg vil anbefale deg å bruke en sånn hårtrimmer istedet. Men om du skulle velge epilator så vær så snill å filme det.

Hvilken glede får du ut av å se på at jeg epilerer pikken min?

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh.. æsj ass.. 

Skal du liksom bli en femi, glatt slimklump? Istedet for en ekte mann? 

Delte meninger her. Jeg vet av erfaring at mange kvinner digger hårløse menn så tror dette er mer smakspreferanse enn noe annet.

Dessuten liker jeg best å være glatt og det er jo det viktigeste ettersom det er min kropp ;)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken glede får du ut av å se på at jeg epilerer pikken min?

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive den gleden, men det er vel en grunn til at Jackass-gjengen har fått lage 5 filmer og tjent milliarder av kroner...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Delte meninger her. Jeg vet av erfaring at mange kvinner digger hårløse menn så tror dette er mer smakspreferanse enn noe annet.

Dessuten liker jeg best å være glatt og det er jo det viktigeste ettersom det er min kropp ;)

De fleste kvinner gidder naturlige menn. 

Du får masse inngrodde hår om du epilerer også. Deilig med store, gule kviser :D ! 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har "bad ass" smerteterskel, har tatovert over ribbein osv før så er ikke superredd for å gi epilator en sjanse kjenner jeg ;)

Enig i at pungen er dristig, kan hende jeg heller barberer der hvis det er for vondt med epilator der nede...

Epilator er sånn type 5x-10x vondere enn tatovering, etter min mening. Har flere store selv, men begynner å kaldsvette bare jeg tenker på den helvetes epilatoren...

Den største risken med å epilere pungen er at du mest sannsynlig vil epilere vekk noe hud også, når den dras med inn i maskineriet.

Gjest EkteMannen
Skrevet

Gutter fjerner kroppshår, Mannfolk gjør ikke! 

Men det er nå min mening... 

Hvis du er så opptatt av det så kjøp heller en laser greie, de skal være bra 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, EkteMannen skrev:

Gutter fjerner kroppshår, Mannfolk gjør ikke! 

Men det er nå min mening... 

Hvis du er så opptatt av det så kjøp heller en laser greie, de skal være bra 

særlig sånn star-wars sverd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voks er bra, men hater sølet og rotet. Prøvde waxstrips sånne kalde fra Veet vet du fy F... å vonde de var, pluss jeg måtte over samme område 3-4 ganger før jeg blødende var hårfri :(

Kanskje varmvoks ville vært bedre ?

Ja, enig, de stripsene er elendige på kroppen. Bruker de samme stripsene på bikinilinjen, der funker de. Vondt, men overlevbart. Epilatoren ga jeg opp på bikinilinjen etter et par hårstrå, altfor vondt. Har testet varmvoks på krukke, ekstremt mye søl. Men har vurdert å teste denne: http://www.veet.no/produkter/varm-voks/electrical-roll-on/easywax-electrical-roll-on-kit/

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig, de stripsene er elendige på kroppen. Bruker de samme stripsene på bikinilinjen, der funker de. Vondt, men overlevbart. Epilatoren ga jeg opp på bikinilinjen etter et par hårstrå, altfor vondt. Har testet varmvoks på krukke, ekstremt mye søl. Men har vurdert å teste denne: http://www.veet.no/produkter/varm-voks/electrical-roll-on/easywax-electrical-roll-on-kit/

TS her,

Jeg har også vurdert den du linker til, men voks er slitsomt så håper jeg fikser epilering over hele fjøla...

Vell en ting er sikkert, at barbere gidder jeg ikke i lengden for det klør 2 dager etter shave med stubber og full pakke, enten blir det voksing eller skikkelig trimming dersom epilatoren tar livet av meg :P

Skal jeg komme med tilbakemelding når jeg har fått prøvd meg frem med epilering?

Gjest BlandaDrops
Skrevet

Jeg synes TS skal ha ros for innsatsen jeg, endelig er det menn der ute som har forstått akkurat hvor motbydelig det er å få hår på tunga når vi suger.

Hvorfor i alle dager tror dere menn at vi jenter fjerner alt av hår? har det kanskje slått dere at det er fordi vi hater kroppshår generelt??

Skrevet

Voks er nok bedre... Epilator er utrolig smertefult og tar lang tid...

AnonymBruker
Skrevet

Epilator er vondt som faen, vondere enn å tatovere ribbeina. Men ikke så vondt at jeg ikke gjør det på leggene, underlivet og armhulene. Men hold den langt unna pungen.

Anonymkode: 57e51...e17

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Epilator er vondt som faen, vondere enn å tatovere ribbeina. Men ikke så vondt at jeg ikke gjør det på leggene, underlivet og armhulene. Men hold den langt unna pungen.

Er du kvinne eller mann?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne eller mann?

Kvinne. Som har fått en kjønnsleppe litt for nærme pinsettene, det er en feil man bare gjør èn gang. :P Det tar lang tid, jeg bruker ca en time på kroppen min, og jeg har ganske sparsom hårvekst. Husk å trimme alt håret før du epilerer det. Da gjør det ikke like vondt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne. Som har fått en kjønnsleppe litt for nærme pinsettene, det er en feil man bare gjør èn gang. :P Det tar lang tid, jeg bruker ca en time på kroppen min, og jeg har ganske sparsom hårvekst. Husk å trimme alt håret før du epilerer det. Da gjør det ikke like vondt.

Takk for tips du er best.

Uff det hørtes fælt ut :( 

Kjøpte en sånn som kan brukes under bading og dusjing fra Braun som er på vei i posten, så tenkte å dusje i 5 minutters tid før jeg går løs på arbeidet :P 

Armhuler først tenker jeg, skit å spennende :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...