AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Svigerdatter fyller 32 til helga. De har god råd. Ser ingenting de trenger til hjemmet. Smykker, parfyme, bøker og klær er uaktuelt. Hva kan jeg gi som ikke koster for mye? De er ikke opptatt av å gi dyre gaver selv, men har gitt dyre gaver til meg etter at de fikk barn. Dette mistenker jeg er fordi jeg ofte er barnevakt. Kan jeg kjøpe en god te og honning eller bare gi blomster? En god olivenolje? Hvilken? Det blir ikke noe familieselskap. De feirer med sine venner. Anonymkode: c5185...0e7
Lou Salome Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Blomster og en dyr olivenolje er fint (dyr som i ca 100 kroner eller mer, ikke mange hundre kroner). Eller flaske vin? Eller te i en fin boks. En bodylotion? En oppmerksomhet høres helt passe ut, siden det ikke er selskap.
Ella1 Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Produktene fra Nicolas Vahé er veldig populære og selges hos de fleste interiørbutikkene.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, Lou Salome skrev: Blomster og en dyr olivenolje er fint (dyr som i ca 100 kroner eller mer, ikke mange hundre kroner). Eller flaske vin? Eller te i en fin boks. En bodylotion? En oppmerksomhet høres helt passe ut, siden det ikke er selskap. Takk for svar. Vin hadde jeg ikke tenkt på. De har vinskap på kjøkkenet, men drikker ikke ofte og mye. Har søkt opp olivenolje og fant en, men vet ikke hvor jeg får kjøpt den? http://www.klikk.no/mat/article1611661.ece Tror det enten blir olivenolje eller te, og blomster. Ts Anonymkode: c5185...0e7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 Gå til Oliviers & Co Masse godt der som passer ypperlig som gave Anonymkode: 8d131...761
hobbykokken Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 Som svigerdatter hadde jeg blitt glad for et hyggelig kort. Hvor det stod litt om hva du setter pris på med henne :-) en bukett tulipaner, kanskje også et pent lys. Eller lyslykt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå