smufao Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Hei. Har skaffa meg en liten valp og er nå på jakt etter en billig og god forsikring, noen av dere som har erfaringer? har vurdert DNB og Agria sin foriskring men er ganske usikker da jeg vet det er flere rundt om som har gode foriskringer :O
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Jeg er fornøyd med agria. De har direkteoppgjør med de fleste dyrleger. Har en venn som er veldig fornøyd med gjensidige sin også så du må nesten bare se på hva du trenger Anonymkode: 75f68...c21
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Vi har Tryg og er fornøyd med dem. Eneste ulempen vi har opplevd er at de ikke har direkteavtale med veterinæren vi bruker. Når det er sagt dekket de begge patellaluksasjon-operasjonene til hunden vår, selv om det var ett år mellom dem. Husker ikke hvilke det gjelder, men har hørt av mange at nesten ingen dekker patellaluksasjon. Så hvis du har en liten hund som kan være i risikogruppen for dette bør du vurdere Tryg Anonymkode: 90146...892
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Forsikring er unødvendig mener jeg. Jeg har 2 rasehunder, og har aldri hatt forsikring på dem. Jeg har en egen hundebuffer til det bruket, der står summen hver hund ville fått i max-utbetaling fra selskapet. Jeg har iløpet av 15 år aldri gått i minus. Jeg har vel anslagsvis spart flerfoldige titalls tusen. Forsikring dekker ikke alt, og etter en tid avkortes max-beløpet. Jeg er ikke villig til å betale opp mot 1000kr i mnd for en forsikring jeg ikke vet om jeg trenger. Anonymkode: ccde0...206
smufao Skrevet 20. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsikring er unødvendig mener jeg. Jeg har 2 rasehunder, og har aldri hatt forsikring på dem. Jeg har en egen hundebuffer til det bruket, der står summen hver hund ville fått i max-utbetaling fra selskapet. Jeg har iløpet av 15 år aldri gått i minus. Jeg har vel anslagsvis spart flerfoldige titalls tusen. Forsikring dekker ikke alt, og etter en tid avkortes max-beløpet. Jeg er ikke villig til å betale opp mot 1000kr i mnd for en forsikring jeg ikke vet om jeg trenger. Anonymkode: ccde0...206 Hvordan fikset du buffer? Hørtes litt mer gunstig ut en forsikring. Jeg har fått tilbud gjennom trygg på en ca 200 i månen med livsforsikring på bikkja... jeg er ganske blond på denne delen :/
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #6 Skrevet 20. april 2017 30 minutter siden, smufao skrev: Hvordan fikset du buffer? Hørtes litt mer gunstig ut en forsikring. Jeg har fått tilbud gjennom trygg på en ca 200 i månen med livsforsikring på bikkja... jeg er ganske blond på denne delen :/ Nei hvordan setter man av penger til et dyr? Du lager så klart en konto og setter av penger. Anonymkode: 75f68...c21
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 47 minutter siden, smufao skrev: Hvordan fikset du buffer? Hørtes litt mer gunstig ut en forsikring. Jeg har fått tilbud gjennom trygg på en ca 200 i månen med livsforsikring på bikkja... jeg er ganske blond på denne delen :/ Hvis du ikke vet hvordan man "fikser" en buffer bør du kanskje revurdere å skaffe dyr.... Hva TROR du jeg gjorde? Jeg opprettet en konto, så SPARTE jeg opp pengene iløpet av noen måneder. Hjelpes..... Anonymkode: ccde0...206
smufao Skrevet 20. april 2017 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke vet hvordan man "fikser" en buffer bør du kanskje revurdere å skaffe dyr.... Hva TROR du jeg gjorde? Jeg opprettet en konto, så SPARTE jeg opp pengene iløpet av noen måneder. Hjelpes..... Anonymkode: ccde0...206 for det første slutt å lek tøff. det kler deg ikke for det andre hadde jeg ikke hatt råd til dette hadde jeg heller aldri fått meg hund jeg spør bare hvordan folk har løst det med forsikring. og jeg vet att det finnes flere metoder om buffer, jeg er ikke født i går kjære deg men om du bare skal rakke ne på meg så fjern anonym funksjonen, da virker du mer voksen en du gjør nå
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #9 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, smufao skrev: for det første slutt å lek tøff. det kler deg ikke for det andre hadde jeg ikke hatt råd til dette hadde jeg heller aldri fått meg hund jeg spør bare hvordan folk har løst det med forsikring. og jeg vet att det finnes flere metoder om buffer, jeg er ikke født i går kjære deg men om du bare skal rakke ne på meg så fjern anonym funksjonen, da virker du mer voksen en du gjør nå Du spørr jo hvordan man fikser buffer? Anonymkode: 75f68...c21
smufao Skrevet 20. april 2017 Forfatter #10 Skrevet 20. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du spørr jo hvordan man fikser buffer? Anonymkode: 75f68...c21 jeg spurte åssen du hadde fiksa det. ikkje hvordan man oppretter en jævla konto og la inn penger. om du hadde autotrekk eller om du varierte sum fra måne til måne osv. men blir forsikring lell. og jeg hadde aldri fått meg hund om jeg ikke hadde råd til å gi den mat,vann,leker seng osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå