QQbaby Skrevet 21. april 2017 #21 Skrevet 21. april 2017 På 19.4.2017 den 0.43, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg dro med meg en mann hjem fra fest i helgen. Kjenner han litt fra før. Vi havnet i sengen, det var helt perfekt. Jeg har ikke lyst på kjæreste. Men kunne tenkt meg å hatt en å kose meg litt med. Kan jeg spørre han om han har lyst å bli Fuckbuddyen min? Aldri hatt det før, da jeg for det meste har vært i forhold. Er vel kanskje litt redd for at han skal si nei. Anonymkode: a1764...252 Hvis han er løs, har diverse kjønnssykdommer og har rykte for å ligge rundt så er det jo ikke farlig å spørre, for da er sjansen stor for at han sier ja til også deg
SlemUlv Skrevet 21. april 2017 #22 Skrevet 21. april 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt 20 års aldersforskjell.. Er bare kvalmende med damer som holder på sånn. I tillegg når de klager på menn som gjør det samme. Men så lenge du er kvinne er det greit? Anonymkode: 6d8f3...e2a Ikke gre alle under samme kam. Ikke alle kvinner har sex med yngre eller eldre menn, og ikke alle kvinner klager på når menn har sex med yngre eller eldre kvinner.. noen av oss er helt ok med at folk gjør akkurat hva de har lyst til. 1
Rotemor Skrevet 21. april 2017 #23 Skrevet 21. april 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt 20 års aldersforskjell.. Er bare kvalmende med damer som holder på sånn. I tillegg når de klager på menn som gjør det samme. Men så lenge du er kvinne er det greit? Anonymkode: 6d8f3...e2a Igjen: dette er DINE fordommer. Det har ingenting med meg å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #24 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt 20 års aldersforskjell.. Er bare kvalmende med damer som holder på sånn. I tillegg når de klager på menn som gjør det samme. Men så lenge du er kvinne er det greit? Anonymkode: 6d8f3...e2a Vel .... Blir nå 16 i mitt hode. Men .... uansett : Når man er i midten av 20-årene, er det helt ok. Noe helt annet når de holder på med tenåringer, det være seg jenter eller gutter. Nå er det imidlertid sånn at den absolutt beste match seksuelt sett er yngre mann/moden dame. Således er alderen deres perfekt. Jeg hadde selv mange 40+ når jeg var på den alderen ("rekorden" var ei på 52), og det var helt mindblowing sex. Kan anbefales på det varmeste ! Anonymkode: 5fc93...83b 2
lillbilly Skrevet 21. april 2017 #25 Skrevet 21. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kunne vært moren hannes. Fysj nå fikk jeg ekkle tanker.. Samme ville dere sagt hvis det var en mann på 40 som pulte på ei som var 24.. Anonymkode: 6d8f3...e2a Hadde en kjekkas på 21 når jeg var 40. Han syns det var topp. Jeg og forsåvidt, men følte meg litt ubekvem i samme rom som "svigers",. Nå var jo vi sammen da så en litt annen setting, men skulle egentlig ønske at en slutta å hyle æsj hver gang det er noe utenom normen 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #26 Skrevet 21. april 2017 Hei! Ts her. Jeg har ikke spurt han enda. Ja, jeg kunne vært moren hannes. Det er kanskje litt ekkelt. Men no er jeg ikke moren, det var veldig fint. Jeg var full, han var edru. Han var sjofør for noen på festen. Vi pratet litt sammen. Så endte vi opp i samme seng til slutt. Får se om jeg tør å spørre. Tenker kanskje det et likegodt at han får fred. Han har nok en del ungjenter etter seg. Så han vil nok mest sansynlig ikke ha seg med en 40 år gammel dame flere ganger. Anonymkode: a1764...252
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #27 Skrevet 22. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ts her. Jeg har ikke spurt han enda. Ja, jeg kunne vært moren hannes. Det er kanskje litt ekkelt. Men no er jeg ikke moren, det var veldig fint. Jeg var full, han var edru. Han var sjofør for noen på festen. Vi pratet litt sammen. Så endte vi opp i samme seng til slutt. Får se om jeg tør å spørre. Tenker kanskje det et likegodt at han får fred. Han har nok en del ungjenter etter seg. Så han vil nok mest sansynlig ikke ha seg med en 40 år gammel dame flere ganger. Synes du skal prøve jeg. At han i tillegg var edru er jo et godt tegn Mange gutter i den aldern som kunne tenke seg en erfaren fuckbuddy. Han kommer nok ikke til å fovente noe mer enn sex pga aldersforskjellen heller. Anonymkode: ee8e8...c14 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #28 Skrevet 22. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt 20 års aldersforskjell.. Er bare kvalmende med damer som holder på sånn. I tillegg når de klager på menn som gjør det samme. Men så lenge du er kvinne er det greit? Anonymkode: 6d8f3...e2a Menn gjør det jo hele tiden. Blir lagt annpå av eldre menn hele tiden, så på tide kvinner også få kose seg med yngre. Anonymkode: ec2bc...14e
Vera Skrevet 22. april 2017 #29 Skrevet 22. april 2017 16 timer siden, Uffda skrev: Kvinnfolk hyklerske? Intet nytt under solen. Hvorfor så bitter mot ALLE kvinner?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #30 Skrevet 23. april 2017 På Fri Apr 21 2017 den 20.57, lillbilly skrev: Hadde en kjekkas på 21 når jeg var 40. Han syns det var topp. Jeg og forsåvidt, men følte meg litt ubekvem i samme rom som "svigers",. Nå var jo vi sammen da så en litt annen setting, men skulle egentlig ønske at en slutta å hyle æsj hver gang det er noe utenom normen Så mye damer som kaller menn i middelalderen for ekkle griser som ligger med 20 åringer, så er plutselig ikke damer det?? Det kalles hykkleri og lite selvinnsikt.. En sånn aldersforskjell er ikke normalt i det hele tatt, og aldri noe som vil fungere i lengden. Ingen vil ha ei ny "mamma" likssom.. Anonymkode: 6d8f3...e2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå