Gå til innhold

Fuckbuddy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg dro med meg en mann hjem fra fest i helgen. Kjenner han litt fra før. Vi havnet i sengen, det var helt perfekt. Jeg har ikke lyst på kjæreste. Men kunne tenkt meg å hatt en å kose meg litt med. Kan jeg spørre han om han har lyst å bli Fuckbuddyen min? Aldri hatt det før, da jeg for det meste har vært i forhold. Er vel kanskje litt redd for at han skal si nei.

Anonymkode: a1764...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HanenIFlokken

Klart du kan :Pdu kan jo spørre litt indirekte om du har lyst til å pakke spørsmålet inn litt :)

Om det er meg du sikter til så sier jeg ja :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mister ikke menn respekten for kvinner som har fuckbuddys? Jeg bare spør:fnise: 

Anonymkode: 6d8f3...e2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok veldig an på mannen. Noen har lett for å dømme andre. Noen synes det er tøft og vitner om ei dame som er uredd for å gjøre det hun vil. Noen bryr seg ikke. :)

TS: Ja, spør! Verden går ikke under om han sier nei!

Endret av Nicathv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle de det? Det sier nå mer om de karene i alle fall, om respekt handler om hvem du har sex med, og ikke hvem du er og hvordan du oppfører deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvilken relevans har respekten for henne når man bare puler?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Uffda skrev:

Nei er jo forsåvidt sant. Man har jo som regel aldri respekt for en partner man har tilfeldig sex med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har veldig lyst å spørre. Må tenke litt på det. Han sendte meg en melding å takket for en koselig natt. Men jeg er en del år eldre enn han. Jeg er 40, han 24🙈. Så det spørs om han har lyst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har veldig lyst å spørre. Må tenke litt på det. Han sendte meg en melding å takket for en koselig natt. Men jeg er en del år eldre enn han. Jeg er 40, han 24🙈. Så det spørs om han har lyst. 

Det er jo bare å sende en klar invitasjon ;) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg dro med meg en mann hjem fra fest i helgen. Kjenner han litt fra før. Vi havnet i sengen, det var helt perfekt. Jeg har ikke lyst på kjæreste. Men kunne tenkt meg å hatt en å kose meg litt med. Kan jeg spørre han om han har lyst å bli Fuckbuddyen min? Aldri hatt det før, da jeg for det meste har vært i forhold. Er vel kanskje litt redd for at han skal si nei.

Spør om han hadde det hyggelig. Hvis ja om han vil gjenta. 

Det er ikke noe galt med det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 19.4.2017 den 1.15, AnonymBruker skrev:

Ikke i det hele tatt, hvis jeg ikke hadde respektert noen så ville jeg da ikke hatt sex med dem heller. Det viser tvert imot at de er frigjort og tar selv kontroll over egen seksualitet.

På 19.4.2017 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Bare go for it! Og det er bare å være ganske direkte med det, slik en annen her skrev, spør om han hadde det godt og hvis svaret er ja så spør du om han ikke vil møtes igjen.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange gutter som liker damer som er litt eldre enn seg selv, og som har erfaring og tør å slippe seg litt løs. Bare kjør på og ha det gøy!

Anonymkode: 2a520...a68

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2017 den 20.10, Uffda skrev:

Jeg puler ikke ei jeg ikke respekterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På Thu Apr 20 2017 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Du kunne vært moren hannes. Fysj nå fikk jeg ekkle tanker.. Samme ville dere sagt hvis det var en mann på 40 som pulte på ei som var 24..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Thu Apr 20 2017 den 0.35, Rotemor skrev:

Det er jo bare å sende en klar invitasjon ;) 

Greit at menn også puler jenter de kunne vært pappaen til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at menn også puler jenter de kunne vært pappaen til?

Folk på hhv 24 og 40 er voksne, så det kommer jo helt an på hvor aldersforskjellen ligger.  Ikke tillegg meg dine fordommer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Folk på hhv 24 og 40 er voksne, så det kommer jo helt an på hvor aldersforskjellen ligger.  Ikke tillegg meg dine fordommer.

Fortsatt 20 års aldersforskjell.. Er bare kvalmende med damer som holder på sånn. I tillegg når de klager på menn som gjør det samme. Men så lenge du er kvinne er det greit?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 20.4.2017 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Å jo han har nok lyst! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt 20 års aldersforskjell.. Er bare kvalmende med damer som holder på sånn. I tillegg når de klager på menn som gjør det samme. Men så lenge du er kvinne er det greit?

Kvinnfolk hyklerske? Intet nytt under solen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...