AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Noen som ser denne? Hallmark produksjon som går på netflix. Tvdrama om en familie i en småby. Eldste jenta Abby flytter hjem for sommeren med sine to barn for å hjelpe sin søster med en b&b. En x, litt familiedrama. Syns den var fin. Ikke noe action eller slike ting da. kun god gammel familiedrama. Har savnet sånn type serie, samtidig hadde den ikke humoren til "This is us", men ja.. Anonymkode: c2f7f...c9a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Jeg har sett den og likte den også 😊 Håper på flere sesonger 💐 Anonymkode: b5d87...c5d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #4 Skrevet 21. april 2017 Åh? Så bra! Gleder meg allerede Anonymkode: c2f7f...c9a
Lill3My Skrevet 22. april 2017 #5 Skrevet 22. april 2017 Såg at den lå på Netflix ganske nylig og ble nysgjerrig. Men lunken tilbakemelding på imdb gjorde st jeg begynte på siste sesong av OITNB istedenfor (har venta så lenge med den og når kommer jo strraks neste sesong også!). Men nå skal jeg heller revurdere det. Elsket This Is Us, så om dette er litt i samme gate så vil jeg nok like det. Trenger noe litt "lett" å se, kanskje er dette passende da :-) Til dere som ser på, hvem virker til å være målgruppa? Familie? Voksne? Barn? Ungdom?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6 Skrevet 22. april 2017 Den var litt "feel good", så syns den var fin å se. Nå er jeg lei etterforskningsserier, overnaturlige, reality og alt sånn, så syns den var perfekt. Tror den passer for voksne. Serien hadde ingen tenåringer der, men hovedpersonene er 24-36år, og mange av problemstillingene er nok myntet på den alderen, og eldre. Feks barnefordeling, eksamen fra jusstudie, hva de skal gjøre resten av livet, skader fra militæret, giftemål osv. Syns den var koselig, med litt drama. Anonymkode: c2f7f...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #7 Skrevet 24. april 2017 Så teit at de plutselig bytta hunden til han ene hovedrollen, Trace, fra en Golden Retriever til en Schæfer etter to episoder. Ligner ikke engang liksom! Sånne ting irriterer meg da.. Anonymkode: 1dc5f...d35 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #8 Skrevet 24. april 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så teit at de plutselig bytta hunden til han ene hovedrollen, Trace, fra en Golden Retriever til en Schæfer etter to episoder. Ligner ikke engang liksom! Sånne ting irriterer meg da.. Anonymkode: 1dc5f...d35 Dette hang jeg meg opp i og. Men ellers en koselig serie. Anonymkode: 60f52...355
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #9 Skrevet 15. august 2017 Sesong 2 er i gang på netflix Anonymkode: c2f7f...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå