AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Noen som har tips til dette? 😊 Og oppskrifter som samtidig er fri for gjær? Anonymkode: f1187...3ac
Pringle Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 (endret) Jeg lager pannekaker med 1 egg, 180 g melk, 100 g mel (45g sammalt, 55 g siktet) og 1/2 ts salt. (Det blir tre pannekaker, passe til middag for meg.) Jeg synes de smaker godt. Hva er kriteriene dine for sunt? Kan enkeltmatvarer være sunne? Oppskrifter på gjærbakst uten gjær, da må du vel bruke bakepulver isteden? Har du googlet? Hvis ja, hva var feil med det du fant? Endret 18. april 2017 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Amerikanske pannekaker er veldig godt. Anonymkode: 554a9...ca8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Jeg tenker næringsrik mat som ikke får blodsukkeret til å stige for fort 😊 At maten holder meg mett er også viktig. Bryr meg ikke om kalorier, og vil gjerne ha oppskrifter som inneholder fett. Har søkt litt rundt, ja. Har prøvd diverse oppskrifter også, men ikke vært helt fornøyd. Jeg spør fordi jeg ønsker å få "input" fra folk som er fornøyd med en oppskrift. Anonymkode: f1187...3ac
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Pannekaker av havregryn og banan. Banan er gir pannekakene en søtsmak. http://www.godt.no/#!/oppskrift/2217/sunne-bananpannekaker Anonymkode: 3dabd...de0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Jeg lager grove vafler til lunsj for kresne barn. Har ikke oppskrift, men vil tro ca 1 dl havregryn, 2 del ulik type grov finmalt mel og 1 dl hvetemel. 1 ts sukker, el lønnesirup, 3-4 egg og melk til røren er passe. Ungene liker det. Lager røren om kvelden og steker opp im morgenen. Anonymkode: 8d918...4f5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pannekaker av havregryn og banan. Banan er gir pannekakene en søtsmak. http://www.godt.no/#!/oppskrift/2217/sunne-bananpannekaker Anonymkode: 3dabd...de0 Smaker de mye banan? 🙈 Anonymkode: f1187...3ac
Pringle Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker næringsrik mat som ikke får blodsukkeret til å stige for fort 😊 At maten holder meg mett er også viktig. Bryr meg ikke om kalorier, og vil gjerne ha oppskrifter som inneholder fett. Har søkt litt rundt, ja. Har prøvd diverse oppskrifter også, men ikke vært helt fornøyd. Jeg spør fordi jeg ønsker å få "input" fra folk som er fornøyd med en oppskrift. Anonymkode: f1187...3ac Da er pannekakene jeg lager midt i blinken! Jeg har ikke målt blodsukkeret før og etter, riktignok (har ikke diabetes), men jeg blir veldig god og mett, lenge, av middagen - tre pannekaker stekt i olje, med fyll som honning, syltetøy, nøttesmør, lønnesirup osv. og noe rå grønnsaker ved siden av. Pleier å ha dette omtrent annenhver lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå