Gå til innhold

Hvorfor er det så mange flere pene kvinner enn kjekke menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror dere det er så mange flere pene kvinner enn kjekke menn?

- Mann (26)

Anonymkode: 70735...017

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis fordi den gjengse kvinne tar bedre vare på utseendet sitt enn den gjengse mann.

Anonymkode: ab9fc...a44

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Mann (26)

Kvinner kan forskjønne seg med sminke

• Liker 5
Skrevet

Kan vell komme av at du er mann som eventuelt tenner på kvinner?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt på det samme. Vi har mer "delikate" trekk, og kan sminke oss/farge håret/nappe bryn, etc.? 

Anonymkode: b6063...e12

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt på det samme. Vi har mer "delikate" trekk, og kan sminke oss/farge håret/nappe bryn, etc.? 

Anonymkode: b6063...e12

Ja. Feminine (barnlige) trekk er mest tiltrekkende hos begge kjønn, og det er færre menn med store øyne, tykke lepper osv. enn kvinner.

Anonymkode: 43d4e...5f1

Skrevet

Fordi kvinner bruker sminke, hadde menn hatt denne muligheten hadde menn vært like vakre. 

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på øyet som ser :laugh: Er jo masse kjekke menn! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det har hatt litt med at tidligere har det vært høyere forventninger til kvinners utseende, men synes dette begynner å jevne seg ut mer. Og så har å ta vare på utseendet kanskje blitt stemplet som 'femi'- vakkert utseende kan være feminint på en vakker kvinne, men jeg synes ikke nødvendigvis en mann er mer feminint utseende fordi han har et bra utseende. 

Skrevet

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Mann (26)

Ser sjeldnere pene kvinnfolk enn kjekke menn jeg, men ser jeg forbi sminke og all sånn dritt kvinnfolk lemper på seg.

Synes det er ganske morsomt å lese her i tråden at flere anser sminke, klær osv som ting som gjør en kvinne pen/penere. 

• Liker 1
Gjest Johannessen
Skrevet

Mest sannsynligvis er det fordi menn blir mer tiltrukket av kvinners utseende. Mens kvinner blir tiltrukket noe mindre av det og heller av andre egenskaper.

Skrevet

Det er fordi jeg fikk all kjekkheten, og det ble ikke nok kjekkhet igjen til dere andre 😜

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

hvem vet det er bare slik,

Selvsagt så kan grunnen til at jeg mener det være at jeg tiltrekkes av kvinner og ikke menn.

AnonymBruker
Skrevet

Med den store asyltilstrømmingen vil dette jevne seg ut. Mange kjekke og maskuline menn der. 

Anonymkode: e41db...4ab

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med den store asyltilstrømmingen vil dette jevne seg ut. Mange kjekke og maskuline menn der. 

Anonymkode: e41db...4ab

Du er virkelig ekstrem i fokuset ditt på disse asylsøkerne. Er du en selv eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi kvinner er veldig opptatt av å bli sosialt akseptert. De er villig til å gå på akkord med det de tror og mener for å tekkes de andre i gjengen. Tragisk men sant.

Anonymkode: cd063...927

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Feminine (barnlige) trekk er mest tiltrekkende hos begge kjønn, og det er færre menn med store øyne, tykke lepper osv. enn kvinner.

Anonymkode: 43d4e...5f1

Kvinner finner da ikke myke barnlige trekk attraktivt hos en mann

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte faktisk på vei hjem fra jobb i dag at det var så mye kjekke menn. Det finnes jo knapt mindre pene menn i Oslo hvertfall. 

Anonymkode: 43283...279

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Mann (26)

Derfor.

Anonymkode: c64d9...0fa

Gjest Axl Rose
Skrevet

Noen kvinner forfalsker utseendet sitt med myyye sminke! Menn bruker ikke så mye sminke..Mer naturlig utseende. Dessuten kan ikke alle menn være like sexy som meg. Hadde fått så mye konkurranse da:sjokkbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...