Alvea Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 (endret) Det som er påfallende er at jeg sliter veldig meg smerter i venstre side av ansikt/hode og har gjort det de siste dagene. Hodepine har jeg hatt i flere måneder nå, våkner med hodepine og har det i grunnen konstant. Men på venstre side nå har det virkelig begynt å trykke i blant. Det er stikkinger/banking sånn ca 5 ganger før smerten slipper. Har hovnet opp på det venstre øyet (sår i den øvre våtlinjen). Det klør/svir og kjennes ut som jeg har fått såpe i øyet konstant. Det klør også noe voldsomt på øyelokkene, øyebrynet og nedre del av pannen. Venstre side... Hoven lymfeknute bak øret som sikkert kommer av en forkjølelse jeg nylig har hatt, men på venstre side. Ellers har jeg røde "sår" områder i venstre del av hodebunnen, ingenting på høyre. Vondt å børste hår og det klør og svir. At alt dette skjer på venstre side kan være tilfeldig, men synes likevel at det er litt merkelig. Har fått meg time til legen da, mest på grunn av øyet. Edit. haha. Når jeg leste over dette etter å ha postet det ser det mest ut som en informasjon til dere om meg, men altså. Jeg er interessert om noen har opplevd noe lignende og om noen har forslag til hva det kan være? Endret 18. april 2017 av Alvea
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Clusterhodepine? Eller en svulst/avm noe i den sjangeren, men det er nå relativt lite sannsynlig, men noen må jo få det og. Godt du har fått legetime, legg vekt på at du vil utredes for hodepinen. Anonymkode: cf121...549 1
SunnivaOslo Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Men er der bare venstre side? Føler du deg nummen eks? google:hjerneslag eller ring 113 og Hør med dem. 1
Alvea Skrevet 19. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2017 Langt i fra nummen Clusterhodepine tviler jeg på. Den bankingen kan komme av smerter i øye eller hodet ble jeg fortalt, typisk for hodet å feiltolke hodepine. Hodepinen ble desverre bare nevnt i en bisetning, men fikk i alle fal resepter på behandling av betennelsen i øyet og hodebunnen. Øret må renses for det var vist veldig forsteinet den ørevoksen inni der, kan være årsaken til smertene.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 5 timer siden, Alvea skrev: Langt i fra nummen Clusterhodepine tviler jeg på. Den bankingen kan komme av smerter i øye eller hodet ble jeg fortalt, typisk for hodet å feiltolke hodepine. Hodepinen ble desverre bare nevnt i en bisetning, men fikk i alle fal resepter på behandling av betennelsen i øyet og hodebunnen. Øret må renses for det var vist veldig forsteinet den ørevoksen inni der, kan være årsaken til smertene. Jeg vil tro at du har en simpel bihulebetennelse. Siden det er åpen forbindelse bihuler-øre-øye så kan denne spre seg både hit og dit om den får være ubehandlet over tid, og den vil helt garantert gi både hodepine og trykk. Vanlige symptomer er også: svimmelhet/dårlig balanse, synsforstyrrelser, vag øresus, tett nese, vondt i tenner, øyehule eller tining og generelt dårlig almenntilstand. Dersom legen din ikke av seg selv med en gang nevnte bihuler: bytt til en kompetent lege. Dra også på apoteket og skaff deg remedier som vil få betennelsen vekk, siden antibiotika desverre er lite virksomt. du bør nok også komme deg til en med peil på muskler og ledd som kan sjekke at du ikke har pådratt deg låsninger e.l. Leger har ikke peil på sånt, så en må gå til alle desse spesialistene etter tur og orden for å bli ordentlig utredet. Anonymkode: 7d7e0...d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå