AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Farget hår med Casting Creme Gloss og håret ble visst svart. Vil ikke ha. Ja jeg vet at det vaskes bort etterhvert. Men vil helst ikke vente. Jeg tenkte på avfarging men de på butikken sa at da blir håret mitt orange og at hvis jeg da farger blir håret rødt? Stemmer disse tingene? Anonymkode: 02abc...6d1
Prestekragen Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Skal du avfarge det må du til frisøren for du ender opp med gult og orange hår som MÅ farges og tones etterpå. Bleker du det selv vil du også ende opp med orange hår og da er du avhengig av farge og toner for å ordne opp i det. Jeg vet det er kjipt, men det er faktisk ingen quick fix for sånne tilfeller. Dessuten vil du ødelegge håret ditt ganske godt 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Ødela håret med avfarging hjemme. Don't do it! Trodde det skulle gå bra siden jeg har veldig tykt og sterkt hår, men det løsnet allikevel håndfuller av hår da jeg vasket det ut. Anonymkode: 80338...da0 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ødela håret med avfarging hjemme. Don't do it! Trodde det skulle gå bra siden jeg har veldig tykt og sterkt hår, men det løsnet allikevel håndfuller av hår da jeg vasket det ut. Anonymkode: 80338...da0 Anonymkode: 02abc...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå