Gå til innhold

Feber uten å ha feber?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klør litt i halsen. Gjennom dagen har formen gått fra helt greit til varm i hodet og i øya, trykk i bihulene og en snikende hodepine.. Og verk i kroppen som kommer mer og mer. Jeg har ikke kledd meg noe spesielt varmt idag osv, men varm i hodet og litt i kroppen. Tok tempenunder armen , men den viste bare 36.55. Den måleren er veldig gammel og må legge til litt ekstra for å stemme. Men fungerer optimalt fremdeles siden jeg testet den mot en øretemp vi hadde som ble ødelagt. Jeg føler meg tufs form likevel.. Noen andre som opplever det? Noen som kan si noe om det? 

Anonymkode: 38833...438

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ha en infeksjon i kroppen uten å ha feber og omvendt.

Anonymkode: 94b63...1e2

Skrevet

Jeg føler meg alltid dårlig når jeg er syk, uten å ha feber. Det er helt normalt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte kokvarm når jeg er syk, er alltid overrasket over at tempen ikke viser feber, for brenner jo i kinnene. 

Anonymkode: 723e1...4c9

Skrevet

Vet du hva din vanlige temp er? Jeg har feber når jeg måler 37 fordi min kroppstemp er lavere. 

Men man kan føle seg dårlig og varm uten feber og da så klart. :)

Skrevet

Anbefaler rektal temp måling. Under armen er ikke veldig pålitelig

Skrevet

Min kropp er helt kokko sånn. Kan føle meg skikkelig dårlig med sviende øyne, verker i kroppen og kjempe varm. Ser også blek ut, og andre kan kommentere at jeg ikke ser helt frisk ut. Så er tempen på 36.5. Mens andre ganger kan jeg føle meg bare litt småtufs og sliten, men har feber på 39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...