AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Hei! Håper noen snille sjeler kan hjelpe meg selv om det finnes hundrevis av tråder om tinder. Jeg har nylig begynt å date gjennom Tinder. Appen har jo ikke et godt rykte, men jeg måtte bare gi det en sjanse da jeg ikke møtte noen på min alder gjennom andre arenaer. Problemet er som så; jeg er jomfru. Jeg har møtt et par menn gjennom appen, og mot slutten av kvelden har det alltid endt i kyssing. For meg (i den situasjonen jeg er i nå) føles det bare rart å gå fram så fort. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og det finnes ingen religiøse grunner til at jeg valgte å forbli jomfru, men jeg ville vente til jeg gjorde det med en jeg føler meg trygg på. Jeg har funnet en jeg føler er verdt å satse på. Hvordan skal jeg "avsløre" dette for daten, og når? Jeg har ventet så lenge at jeg blir anspent bare ved tanken, og håper virkelig noen kan hjelpe meg. Anonymkode: dbc46...081
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Du trenger ikke si dette til daten i det hele tatt, det er ikke sånn at menn kjenner om en jente er jomfru. Jeg sa ingenting, og han ante heller ingenting. Jeg foretrakk det slik. Tok noen glass vin, ble litt løssluppen, hadde sex, også var det over. Det er ikke så big deal som man tror det er Men om du ønsker å fortelle han det kan du bare si det før det skjer, at du ikke er så erfaren, og ønsker at han skal være litt forsiktig, eller noe i den duren. Han kommer trolig ikke til å reagere på det. Anonymkode: e2638...366 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Håper noen snille sjeler kan hjelpe meg selv om det finnes hundrevis av tråder om tinder. Jeg har nylig begynt å date gjennom Tinder. Appen har jo ikke et godt rykte, men jeg måtte bare gi det en sjanse da jeg ikke møtte noen på min alder gjennom andre arenaer. Problemet er som så; jeg er jomfru. Jeg har møtt et par menn gjennom appen, og mot slutten av kvelden har det alltid endt i kyssing. For meg (i den situasjonen jeg er i nå) føles det bare rart å gå fram så fort. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og det finnes ingen religiøse grunner til at jeg valgte å forbli jomfru, men jeg ville vente til jeg gjorde det med en jeg føler meg trygg på. Jeg har funnet en jeg føler er verdt å satse på. Hvordan skal jeg "avsløre" dette for daten, og når? Jeg har ventet så lenge at jeg blir anspent bare ved tanken, og håper virkelig noen kan hjelpe meg. Anonymkode: dbc46...081 Jeg ville foretrukket å vite det på forhånd, slik at jeg kunne vært ekstra forsiktig for å sørge for at du fikk en god opplevelse fin første gang. Du trenger ikke gjøre en stor sak ut av det, bare nevn det når det passer seg i "oppspillingen" til akten Anonymkode: 28e1c...0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå