Piaasi Skrevet 18. april 2017 #1 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg har hatt problemer med smerter i ryggen i ca 15 år nå, muskelsmerter og låsninger etc etc. Begynner å lure på om det kan være nervesmerter også.. Vært hos kiropraktor, lege, revmatolog bla bla.. Røntgen og mr viser ingenting! Ingen vet hva de skal gjøre. Er det normalt å få vondt i ryggen når jeg spiser og etterpå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Del Skrevet 18. april 2017 Merkelig...og du har ingen diagnose etter 15 år? Anonymkode: 58c73...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piaasi Skrevet 18. april 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 18. april 2017 Nope, INGEN! Enda jeg har gått til legen å fortalt hvordan det er og at ingenting hjelper.. Gått turer, har trent, har gjort øvelser etc etc etc.Blitt knekt opp av kiro og vært hos manuellterapeut , kopping og det som verre er.... Nei, jeg er nok for ung til å ha smerter noen plass gitt. Er 23 år. Nå skal jeg til legen å ta noen blodprøver IGJEN. Jeg har ikke bektrev sa de. Men det er vell ikke normalt å få vondt i ryggen av å spise?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Del Skrevet 18. april 2017 Hvis du generelt har mye vondt i ryggen, så antar jeg at det ikke er så innmari rart at du også får vondt av å spise, du spenner jo noen muskler da. Ellers er det mulig jeg er på villspor, men jeg kjenner en håndfull mennesker som har moderate til store problemer med ryggen som kun er forårsaket av nerver som ligger i klem. De fleste av disse er også svært spreke og flinke til å ta vare på kroppen. Veldig teit at noe sånt som at hjernen får feil signaler skal forårsake så mye smerte, men det er ikke uvanlig. Anonymkode: b56fc...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå