Gjest lipgloss Skrevet 20. april 2017 #21 Skrevet 20. april 2017 Helt ærlig så sjønner jeg ikke hva poenget er 😂
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #22 Skrevet 21. april 2017 Dette høres ikke ut som noe for meg Jeg har mye klær, men bruker mye forskjellig også. Bruker feks forskjellige luer og votter til "hverdagsbruk" - og bytter til andre luer og votter når jeg kommer hjem og skal på tur med hunden, samme med klærne og skoene. Så til daglig bruker jeg 1: jobbklær, 2: vanlige klær og 3: turklær, alt med ulikt tilbehør. Tror ikke 333 vil funke for meg med mindre jeg går inn for ekstremt mye planlegging Anonymkode: cf68d...a00 1
Gjest førstedamen Skrevet 22. april 2017 #23 Skrevet 22. april 2017 Har selv hund, og ytterklær har jeg som en egen post og den teller ikke med som 33 plagg. Spoiler: 33 plagg er sinnsykt lite, dere som prøver dette kommer til å bli overrasket.
Gjest førstedamen Skrevet 22. april 2017 #24 Skrevet 22. april 2017 På Thursday, April 20, 2017 den 22.37, lipgloss skrev: Helt ærlig så sjønner jeg ikke hva poenget er 😂 Å ha det enklere i hverdagen rett og slett. Og sette mer pris på de klærne man har av kvalitet som er fine og ikke bare ha masse klær. Masser = kaos 😉
Gjest førstedamen Skrevet 22. april 2017 #25 Skrevet 22. april 2017 På Wednesday, April 19, 2017 den 11.09, Kladd skrev: Det kunne vært interessant, helt ærlig så tror jeg ikke at jeg egentlig BRUKER mer enn 33 plagg på 3 måneder, men skapet er likevel fullt. Det er jo de samme favorittklærne som ender til vask hele tiden uansett. Men, spørs om jeg er for lat til å sette i gang med noe sånt. Har "konmari-bretta" alle klærne mine, og det har hjulpet veldig - har over et år uten å bli kaos! 33 plagg er svært lite, de fleste blir overrasket. Og etter at jeg gjorde dette bruker Hege bare favoritt klær og det er alltid tomt på vaskerommet!! På Wednesday, April 19, 2017 den 21.02, Kladd skrev: Lurer på om jeg skal starte med en 10x10(x10) - 10 plagg, 10 dager (og 10 outfits)! Problemet mitt er jo at jeg ofte bruker tre lag klær for å kunne justere alt etter om det er varmt eller kaldt ute og på kontoret akkurat den dagen, så jeg har jo fort 6 plagg på meg per dag (inkl. sko og jakke). Jeg har prøvd å gjøre som du skriver her nesten. Det blir ikke det samme, da man fortsatt har mye klær man ikke egentlig liker, man beholder av affeksjonsverdi, fikk hos venn osv osv. Det er de tingene det er så deilig å bli kvitt.
inle Skrevet 22. april 2017 #26 Skrevet 22. april 2017 Oisann det hørtes litt interessant ut! Jeg flytter om en måneds tid og da skal jeg jammen meg prøve! 33 plagg i 3 mnd, får håpe været ikke er dårlig
Perelandra Skrevet 22. april 2017 #27 Skrevet 22. april 2017 Hva gjør du med klesvask @førstedamen? Må du ikke vaske ofte når du har få klær å bytte på, og rekker du å fylle opp maskinen før du går tom for rene klær? Det er dårlig både for miljøet og økonomien å stadig måtte vaske med halvfull maskin.
Gjest lipgloss Skrevet 22. april 2017 #28 Skrevet 22. april 2017 4 timer siden, førstedamen skrev: Å ha det enklere i hverdagen rett og slett. Og sette mer pris på de klærne man har av kvalitet som er fine og ikke bare ha masse klær. Masser = kaos 😉 oki jaja kanskje det er noe i det
Gjest førstedamen Skrevet 23. april 2017 #29 Skrevet 23. april 2017 14 timer siden, Perelandra skrev: Hva gjør du med klesvask @førstedamen? Må du ikke vaske ofte når du har få klær å bytte på, og rekker du å fylle opp maskinen før du går tom for rene klær? Det er dårlig både for miljøet og økonomien å stadig måtte vaske med halvfull maskin. Tenker det er med bedre å vaske 2 halvfulle maskiner i uka, enn en hel maskin hver eneste dag som jeg nesten gjorde før. Dessuten har jeg helt ny vaskemaskin som er svært bra for miljøet! 😉
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #30 Skrevet 28. mai 2017 På 23.4.2017 den 10.22, førstedamen skrev: Tenker det er med bedre å vaske 2 halvfulle maskiner i uka, enn en hel maskin hver eneste dag som jeg nesten gjorde før. Dessuten har jeg helt ny vaskemaskin som er svært bra for miljøet! 😉 Jeg lurer på en ting. Hvordan begynner man med dette? Må jeg dra alt av klær utover senga og velge ut 33 ting og pakke bort resten? Jeg har lyst til å prøve. Tidligere i vinter fjerna jeg kanskje halvparten av klærne, men det er fortsatt litt for mye igjen syns jeg. Sokker, truser og treningstøy kan utelates fra 33 gjenstander? Hva med øredobber, er det og noe som skal være mef eller kan det utelates? Jeg eier ikke så mye av slikt. Hvordan har prosjektet ditt gått hittil? Anonymkode: 60470...10a
Gjest førstedamen Skrevet 28. mai 2017 #31 Skrevet 28. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på en ting. Hvordan begynner man med dette? Må jeg dra alt av klær utover senga og velge ut 33 ting og pakke bort resten? Jeg har lyst til å prøve. Tidligere i vinter fjerna jeg kanskje halvparten av klærne, men det er fortsatt litt for mye igjen syns jeg. Sokker, truser og treningstøy kan utelates fra 33 gjenstander? Hva med øredobber, er det og noe som skal være mef eller kan det utelates? Jeg eier ikke så mye av slikt. Hvordan har prosjektet ditt gått hittil? Anonymkode: 60470...10a Jo foreløpig går det bra. Siden jeg startet har jeg bare mattet hente ut ett plagg og det var treningsklaar (og det iberegnes jo ikke uansett saa jeg hadde bare tatt ett sett for lite med tanke paa hvor mye treningstoy jeg bruker i uka. Ellers fant jeg en kjempe fin skjorte paa en butikk som jeg bare matte ha. Saa siden jeg kjopte den la jeg bort en annen skjorte jeg hadde saa jeg igjen bare hadde 33 plagg. Jeg begynte med a pakke bort plagg som ikke passer sesongen de neste 3 mndene. Saa la jeg alle klaar paa stuebordet i hauger med bukser i en haug, singleter i en osv. Saa er det bare aa plukke ut og legge tilbake itil du finner 33 plagg som du kan sette sammen, som du liker og som passer sesongen vi er i. Alt av pynt som caps, hatt, oredobber, smykker ol ibergenes med de 33 plaggene. Giftering gjor ikke det. Anbefaler deg og prove dett, for det var baade utfodrende (da jeg liker klaar og slikt) men det er saa himla befriende. For oyeblikket er det ikke nok klesvask paa vaskerommet til en hel maskin engang (DEILIG). Mener jeg la en link over i traaden her, den var inspirerende og du kan jo se paa den saa blir du inspirert til aa starte opp
Gjest førstedamen Skrevet 28. mai 2017 #32 Skrevet 28. mai 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på en ting. Hvordan begynner man med dette? Må jeg dra alt av klær utover senga og velge ut 33 ting og pakke bort resten? Jeg har lyst til å prøve. Tidligere i vinter fjerna jeg kanskje halvparten av klærne, men det er fortsatt litt for mye igjen syns jeg. Sokker, truser og treningstøy kan utelates fra 33 gjenstander? Hva med øredobber, er det og noe som skal være mef eller kan det utelates? Jeg eier ikke så mye av slikt. Hvordan har prosjektet ditt gått hittil? Anonymkode: 60470...10a https://bemorewithless.com/project-333/
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #33 Skrevet 28. mai 2017 1 time siden, førstedamen skrev: Jo foreløpig går det bra. Siden jeg startet har jeg bare mattet hente ut ett plagg og det var treningsklaar (og det iberegnes jo ikke uansett saa jeg hadde bare tatt ett sett for lite med tanke paa hvor mye treningstoy jeg bruker i uka. Ellers fant jeg en kjempe fin skjorte paa en butikk som jeg bare matte ha. Saa siden jeg kjopte den la jeg bort en annen skjorte jeg hadde saa jeg igjen bare hadde 33 plagg. Jeg begynte med a pakke bort plagg som ikke passer sesongen de neste 3 mndene. Saa la jeg alle klaar paa stuebordet i hauger med bukser i en haug, singleter i en osv. Saa er det bare aa plukke ut og legge tilbake itil du finner 33 plagg som du kan sette sammen, som du liker og som passer sesongen vi er i. Alt av pynt som caps, hatt, oredobber, smykker ol ibergenes med de 33 plaggene. Giftering gjor ikke det. Anbefaler deg og prove dett, for det var baade utfodrende (da jeg liker klaar og slikt) men det er saa himla befriende. For oyeblikket er det ikke nok klesvask paa vaskerommet til en hel maskin engang (DEILIG). Mener jeg la en link over i traaden her, den var inspirerende og du kan jo se paa den saa blir du inspirert til aa starte opp Takk for svar, da skal jeg gi det et forsøk Anonymkode: 60470...10a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå