Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 19 år, som har ventet mensen veldig lenge nå! Jeg har kjæreste og har gått på ppiller hele tiden, men har kanskje glemt en pille her å der. Sist jeg fikk mensen var 30. Januar, og da den ikke kom måneden etterpå ventet jeg med å begynne på et nytt brett til mensen kom, men den har enda ikke kommet. Jeg kjøpte noen tester fra billigetester.no men alle de tre jeg har tatt har slått ut negative. Har noen erfaringer med disse testene eller erfaringer med å være gravid tross negative tester? Har aldri i livet gått så lenge uten mensen før :P 

Har noen symptomer også som kvalme og ømme bryst men kan være noe jeg innbiller meg også selv om det ikke føles sånn heh..

Btw. jeg hater å gå til lege om det ikke er høyst nødvendig, så ville bare høre litt av deres erfaringer og meninger først :) 

takk for alle svar!

Anonymkode: 1d514...e7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Start med å ta en ny test nå.

Anonymkode: 28c02...f67

AnonymBruker
Skrevet

Man kan miste mensen av stress, lav vekt eller sykdommer. En gang forsvant mensen min i ca 3 mnd, så kom den plustelig tilbake. Aner ikke hvorfor. var ellers frisk og rask som vanlig

Anonymkode: 1d150...884

AnonymBruker
Skrevet

Herregud ta en vanlig test fra butikken. Har blitt gravid på p piller før, og du vet godt at det ikke er 100% sikkert. Test deg

Anonymkode: 69270...f52

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ta en vanlig test fra butikken. Har blitt gravid på p piller før, og du vet godt at det ikke er 100% sikkert. Test deg

Anonymkode: 69270...f52

Herregud les hva jeg skrev da. Jeg har tatt tester, alle negative. Var et spørsmål og syns du kan holde en finere tone eller la være å svare. Jeg vet GODT at pillene ikke er 100% sikre, er jo en grunn til at jeg lurer på om jeg er gravid!!!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan miste mensen av stress, lav vekt eller sykdommer. En gang forsvant mensen min i ca 3 mnd, så kom den plustelig tilbake. Aner ikke hvorfor. var ellers frisk og rask som vanlig

Anonymkode: 1d150...884

takk for svar, ja er det jeg også har tenkt. Men er ikke noe stressa eller med lav vekt. Håper det ikke er noe sykdom!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest flere steder at om man går på ppiller har man lavere Hcg nivå, og i tillegg at om man kommer over de tre første månedene så har man ikke mye Hcg nivå igjen...

Skjermbilde 2017-04-18 kl. 18.49.15.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...