Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en halvfeit mann som ikke er særlig til stas og to bråkete unger. Er jeg den eneste som synes det enkelte ganger kan føles som en tvangstrøye å være fanget med familien. 

Hva skal man liksom gjøre for å overleve og ikke gå fra vettet? Forslag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da regner jeg med at du ikke er Hallgeir og kjedelig selv ?

Anonymkode: 57780...8ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med at du ikke er Hallgeir og kjedelig selv ?

Skulle stå halvfeit

Damn you, autocorrect! :ler: 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle stå halvfeit

Damn you, autocorrect! :ler: 

Selvsagt er jeg ikke det. 

Problemet er at det kun er mannen min som tjener på denne familien, da han ikke er noe særlig. Jeg derimot kunne fått hvem jeg ville og kunne hatt hele livet foran meg. 

Men ung og dum så fikk jeg barn, og er nå stuck i denne håpløse familien :grine:

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre for at livet skal bli bedre....

Skrevet
12 minutter siden, QQbaby skrev:

Ta deg en elsker. Det underholder en stund, iallfall. Begynne å drikke. Det er gøy frem til du får et problem. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, abstinent skrev:

Ta deg en elsker. Det underholder en stund, iallfall. Begynne å drikke. Det er gøy frem til du får et problem. 

Takk for råd, er det greit å drikke mens barna er våkne?

Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

Takk for råd, er det greit å drikke mens barna er våkne?

Jada, bare bruk en kaffekopp i stedet for et vinglass.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, abstinent skrev:

Jada, bare bruk en kaffekopp i stedet for et vinglass.

Gjør du det selv?

Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

Gjør du det selv?

Jeg har ikke barn, så jeg trenger ikke tenke på å skjule det.

Skrevet
Akkurat nå, abstinent skrev:

Jeg har ikke barn, så jeg trenger ikke tenke på å skjule det.

Vel jeg føler det er en uting å drikke med barn tilstede. Da er nok utroskap langt mer skånsomt for familien. Men takk allikevel.

Gjest Elseby13
Skrevet
2 timer siden, QQbaby skrev:

Jeg har en halvfeit mann som ikke er særlig til stas og to bråkete unger. Er jeg den eneste som synes det enkelte ganger kan føles som en tvangstrøye å være fanget med familien. 

For et syn du har på familien din. Stakkars dem.

Skrevet
13 minutter siden, Elseby13 skrev:

For et syn du har på familien din. Stakkars dem.

I likemåte, synd på mennesker som ikke har bedre å gjøre enn å spre dritt på nettet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skill deg fra mannen og ha 50/50-fordeling av barna. Så kan du nyte singles glade dager med alkohol når far har barna, også kan du kose deg som mor når du har dem. Best of two worlds.

Anonymkode: f3ad8...5e2

• Liker 1
Skrevet

Æsj, nei. Det er bare gøy i begynnelsen så blir det pes med mine og dine unger og misunnelse osv...:link:

Men hva forventer du? Det er flest hverdager og det er slitsomme dager med små barn. Dagene går i hverandre og det blir litt kjedelig med samme duren dag etter dag. 

Mannfolk er ofte litt kjedelige for mange er fornøyde med å sitte og glo foran tittekassa kveld etter kveld. Sånn er det her, og for de fleste av mine venninner som også har samme mann etter 20 år. Forskjellen nå er at barna er ganske store sånn at vi jentene kan dra ut og gjøre litt egne ting sammen på kveldene. :mynona:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du deprimert, QQbaby? Dette er jo ikke et normalt syn å ha på familien, men hvis man er utbrent eller deprimert, så kan man jo til og med mislike sine nærmeste. Mulig du burde snakket med en psykolog? Eller finne noe som gleder deg her i livet, så du ser mer positivt på verden, inkludert familielivet. 

Anonymkode: de0b6...b64

Skrevet (endret)

.

Endret av fjærestein
fant ut jeg ikke hadde noe lurt å si. Sorry.
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skill deg fra mannen og ha 50/50-fordeling av barna. Så kan du nyte singles glade dager med alkohol når far har barna, også kan du kose deg som mor når du har dem. Best of two worlds.

Anonymkode: f3ad8...5e2

Hvordan kan man kose seg som mor? Tror ingen velger å bli mor frivillig, iværtfall så gjorde ikke jeg det. 

Men kan heller ikke gå fra dem, barn og mann er så hjelpesløse og glad i meg. Tror ikke de kunne levd uten meg, og jeg ønsker ikke å påføre dem den smerten det er om de mistet meg i livene sine :lillesky2:

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Macaron skrev:

Æsj, nei. Det er bare gøy i begynnelsen så blir det pes med mine og dine unger og misunnelse osv...:link:

Men hva forventer du? Det er flest hverdager og det er slitsomme dager med små barn. Dagene går i hverandre og det blir litt kjedelig med samme duren dag etter dag. 

Mannfolk er ofte litt kjedelige for mange er fornøyde med å sitte og glo foran tittekassa kveld etter kveld. Sånn er det her, og for de fleste av mine venninner som også har samme mann etter 20 år. Forskjellen nå er at barna er ganske store sånn at vi jentene kan dra ut og gjøre litt egne ting sammen på kveldene. :mynona:

Enig familie er noe slit, skjønner hvorfor foreldre vil ha barna ut av huset så fort de blir gamle nok.

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du deprimert, QQbaby? Dette er jo ikke et normalt syn å ha på familien, men hvis man er utbrent eller deprimert, så kan man jo til og med mislike sine nærmeste. Mulig du burde snakket med en psykolog? Eller finne noe som gleder deg her i livet, så du ser mer positivt på verden, inkludert familielivet. 

Anonymkode: de0b6...b64

Nei, hva får deg til å tro det? 

Har det godt med meg selv og kroppen min jeg! :)

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet

Få deg en hobby. Eller enda bedre få en hobby sammen med mannen din også. En hobby til deg som du kan ha alene, og en du og mannen din kan ha sammen. Reis sammen. Opplev noe nytt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...