AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Hvilket tegn er 100 % venter du fra en jente sende ut før du ber henne ut? Evt hvordan finne ut om hun vil gå ut med meg uten å spørre direkte? Trenger tips både ifra kvinnfolk og mannfolk. Takk på forhånd 😊 Anonymkode: 530ae...3e1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Dersom hun svarer fort på meldinger. Og noen ganger venter en stund.. dersom hun sender deg melding først. Jeg gidder sjelden å sende melding først til fyrer jeg ikke er interessert i... Anonymkode: 70942...9c5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom hun svarer fort på meldinger. Og noen ganger venter en stund.. dersom hun sender deg melding først. Jeg gidder sjelden å sende melding først til fyrer jeg ikke er interessert i... Hva om man er venner, og allerede henger sammen, eller meldes en del? Anonymkode: 2bc80...8d7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Vet du om hun er tiltrukket til deg? Anonymkode: 225c7...c0a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Tja... jeg pleier ikke sende myyye meldinger til de jeg bare anser som kompiser. Da henger vi bare når vi henger.. om dere har masse interne vitser og hun bruker mye lattersmileys på ting du sier som ikke er sååå morsomt, så tenker jeg hun liker deg.. Anonymkode: 70942...9c5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja... jeg pleier ikke sende myyye meldinger til de jeg bare anser som kompiser. Da henger vi bare når vi henger.. om dere har masse interne vitser og hun bruker mye lattersmileys på ting du sier som ikke er sååå morsomt, så tenker jeg hun liker deg.. Anonymkode: 70942...9c5 Jeg har det sånn med noen kompiser, og jeg er overhodet ikke interessert. Anonymkode: 2b09e...8fa
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Hva om: -Han er 10+ år eldre (hun er nærmere 30 enn 20) -De oppsøker hverandre og tar initiativ til å treffes -De treffes flere ganger i uken hjemme hos en av de, og spiser middag og ser film -De er ute for å spise middag, for drinker, for underholdning/aktiviteter (alene) -De holder hender når de går gatelangs (hun tok initiativ) -De reiser på ferie sammen, og sover halvnakne på samme rom, i samme seng, og under samme dyne -De er begge usikre, sjenerte, med dårlig selvtillit og selvbilde (han mere enn henne) -Han er singel -Hun har kjæreste (langdistanse) -Hun er lesbisk -Hun var bifil inntil relativt nylig -Hun har hatt forhold med menn, det siste kort tid før hun kom ut som lesbisk Anonymkode: 2bc80...8d7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om: -Han er 10+ år eldre (hun er nærmere 30 enn 20) -De oppsøker hverandre og tar initiativ til å treffes -De treffes flere ganger i uken hjemme hos en av de, og spiser middag og ser film -De er ute for å spise middag, for drinker, for underholdning/aktiviteter (alene) -De holder hender når de går gatelangs (hun tok initiativ) -De reiser på ferie sammen, og sover halvnakne på samme rom, i samme seng, og under samme dyne -De er begge usikre, sjenerte, med dårlig selvtillit og selvbilde (han mere enn henne) -Han er singel -Hun har kjæreste (langdistanse) -Hun er lesbisk -Hun var bifil inntil relativt nylig -Hun har hatt forhold med menn, det siste kort tid før hun kom ut som lesbisk Anonymkode: 2bc80...8d7 Hvis hun har kommet ut som rent lesbisk, ikke bifil, så er det jo ikke noe å lure på? Da er du bare et substitutt for langsdistansepartneren. Ellers så er det jo bare å begynne å snakke litt om det at hun er lesbisk og evt prøve å pense samtalen over på om hun kan være åpen for forhold med menn osv. Anonymkode: 367f6...e30
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket tegn er 100 % venter du fra en jente sende ut før du ber henne ut? Evt hvordan finne ut om hun vil gå ut med meg uten å spørre direkte? Trenger tips både ifra kvinnfolk og mannfolk. Takk på forhånd 😊 Anonymkode: 530ae...3e1 Finnes ingen 100% tegn, men hvis du vet hun er singel, hun ser på deg, holder øyekontekten og smiler, evt gjerne har kontakt med deg på meldinger m.m. så skader det i alle fall ikke å spørre. Anonymkode: 367f6...e30
Inwe Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om: -Han er 10+ år eldre (hun er nærmere 30 enn 20) -De oppsøker hverandre og tar initiativ til å treffes -De treffes flere ganger i uken hjemme hos en av de, og spiser middag og ser film -De er ute for å spise middag, for drinker, for underholdning/aktiviteter (alene) -De holder hender når de går gatelangs (hun tok initiativ) -De reiser på ferie sammen, og sover halvnakne på samme rom, i samme seng, og under samme dyne -De er begge usikre, sjenerte, med dårlig selvtillit og selvbilde (han mere enn henne) -Han er singel -Hun har kjæreste (langdistanse) -Hun er lesbisk -Hun var bifil inntil relativt nylig -Hun har hatt forhold med menn, det siste kort tid før hun kom ut som lesbisk Anonymkode: 2bc80...8d7 Om du er mann er dette et tegn på at det er 100% nei.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 Først, vær 100% sikker på at hun er singel! Er SÅ kleint om hun skulle ha kjæreste og du ikke har fått det med deg. Anonymkode: df1f5...7c3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 4 timer siden, Inwe skrev: Om du er mann er dette et tegn på at det er 100% nei. Hva om hun kom ut som lesbisk etter et mislykket forhold med en mann, kan man da "oppdage" senere at man allikevel ikke er lesbisk, men kanskje heller bifil? Anonymkode: 2bc80...8d7
Inwe Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om hun kom ut som lesbisk etter et mislykket forhold med en mann, kan man da "oppdage" senere at man allikevel ikke er lesbisk, men kanskje heller bifil? Anonymkode: 2bc80...8d7 Da tror jeg du skal la henne finne ut av det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå