Gå til innhold

App til å hente skjult info fra bilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en app til Android som finner Info om når bilde ble tatt og gjerne annen informasjon også?  

:)

Anonymkode: c5221...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder du har tatt selv? 
De tre prikkene øverst til høyre er en meny. 
Når du trykker på det velger du detaljer, og da kommer dato og klokkeslett opp. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, daemonia skrev:

Bilder du har tatt selv? 
De tre prikkene øverst til høyre er en meny. 
Når du trykker på det velger du detaljer, og da kommer dato og klokkeslett opp. 

Bilder som andre sender til meg fra messenger e.l

Der viser det bare datoen når jeg lastet ned bilde. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bilder som andre sender til meg fra messenger e.l

Der viser det bare datoen når jeg lastet ned bilde. 

Og da er du ute etter hvor de har tatt bildene? Det ser du ikke om Stedtjenester er slått av.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, tdm900 skrev:

Og da er du ute etter hvor de har tatt bildene? Det ser du ikke om Stedtjenester er slått av.

Det og når tid bilde er tatt. 

Skrevet

Det hørtes nesten litt sånn stalker-ish ut :huh: 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Greit å vite om når bilde ble tatt, uten at det handler om stalking... 

Skrevet
30 minutter siden, daemonia skrev:

Det hørtes nesten litt sånn stalker-ish ut :huh: 

Det er min tanke også. For det er faktisk ingen som har noe med når et bilde blir tatt, bortsett fra "eieren" av bildet.

• Liker 1
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Da må du ha en app som sjekker exif infoen som ligger i bildet.

Der finnes også en webside som viser hvilke data som ligger i bildet.

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Da må du ha en app som sjekker exif infoen som ligger i bildet.

Der finnes også en webside som viser hvilke data som ligger i bildet.

Fant bare den modifiserte datoen, ikke den opprinnelige datoen av bilde. 

Gjest 2Bhonest
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fant bare den modifiserte datoen, ikke den opprinnelige datoen av bilde. 

Der er mange apper å prøve ut fra play.google.com ikke sikkert alle gir deg alle dataene som ligger i et bilde, men opprinnelig creation date, er datoen som enheten hadde da den tok bildet. Veldig lett å manipulere ved å sete et feil tidspunkt i systemklokka.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, 2Bhonest skrev:

Der er mange apper å prøve ut fra play.google.com ikke sikkert alle gir deg alle dataene som ligger i et bilde, men opprinnelig creation date, er datoen som enheten hadde da den tok bildet. Veldig lett å manipulere ved å sete et feil tidspunkt i systemklokka.

Har prøvd noen apper, men ingen av disse fant noen data fra den opprinnelige datoen. Manipulert eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kan få en del info om bildet om du ser på "om" eller hva det nå er, på bildet på pc.

Anonymkode: 41361...2ff

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Som sagt. Det er ingen problemer med å manipulere infoen, også å fjerne den slikt at opprinnelig info ikke kan leses.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Som sagt. Det er ingen problemer med å manipulere infoen, også å fjerne den slikt at opprinnelig info ikke kan leses.

Har vi noen som helst grunn til å tro at det kan ha skjedd da? Nei, det kan ikke vi vite noe om, og det er til større hjelp å faktisk svare på det Ts spør om.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vi noen som helst grunn til å tro at det kan ha skjedd da? Nei, det kan ikke vi vite noe om, og det er til større hjelp å faktisk svare på det Ts spør om.

Har svart TS på det han spør om, og mere til, men noen hokus pokus app som finner data som ikke finnes, det ville jeg styrt unna.

På en PC, så er det bare noen få museklikk, for å fjerne slik privat info fra bilder, så det kan alle gjøre og ikke noen heksekunst.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, 2Bhonest skrev:

Jeg leste det, men jeg tror neppe at de sitter å fjerner eller manipulerer info på enhver bilde som blir lagt ut, og hvorfor tror du at de har interesse av å gjøre dette? 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, 2Bhonest skrev:

Nå testet jeg med et bilde som var mitt eget, men lastet ned fra messenger,  heller ikke dette bildet fikk jeg noe info om,  kanskje du heller bør fokusere deg på spørsmålet enn å avspore med tullprat. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du kan få en del info om bildet om du ser på "om" eller hva det nå er, på bildet på pc.

Ser ut til at jeg må gjøre det istedet ja. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at jeg må gjøre det istedet ja. 

Er info om bildet fjernet sp vises det ikke der heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...