brownbrown Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 hei, jeg har tidligere brukt et veldig bra tannblekningssystem som jeg fikk helt hvite tenner av på noen mnd, eneste problemet er at dette er mange mange år siden, tennene har blitt litt misfargede igjen og jeg husker ikke hvilket system jeg brukte er det noen her som har gode erfaringer med forskjellige systemer ? isåfall hvilken ? og hvilken vil dere anbefale ? noen som har erfaring med white stripps ?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 For å hvite tenner så må du nok til utlandet for å kjøpe tannblekning. De i Norge reklamees for som tannblekning, men inneholder ikke blekemiddel. Selv bruker jeg SmileLab for spesielle anledninger, men det er mer som en sminke på tennene som gradvis går vekk etter noen dager. Anonymkode: 7acd4...0fc
brownbrown Skrevet 18. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å hvite tenner så må du nok til utlandet for å kjøpe tannblekning. De i Norge reklamees for som tannblekning, men inneholder ikke blekemiddel. Selv bruker jeg SmileLab for spesielle anledninger, men det er mer som en sminke på tennene som gradvis går vekk etter noen dager. Anonymkode: 7acd4...0fc jeg har sewlv brukt et tannblekningssytem og fikk hvite tenner veldig raskt, ser også venniner av kjæresten har fått hvite tenner uten å gå til utlandet eller klinikk, har spurt damen om hun kan spørre de , venter på svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå