Gå til innhold

Finnes det noe bedre..

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

...en den første gang du skal ha sex med kjæresten..? Begge er litt nervøse og skjelver litt... Begge har ventet på dette og vet det er nå det skal skje.. Alt stemmer, alt er perfekt.. Finnes det noe bedre? :sjarmor: :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Vet ikke. Når det gjelder tidligere kjærester hadde vi sex før vi ble sammen. (måtte jo teste de ut :tunge1: )

Skrevet

Ja, og for nå ble jeg ikke misunnelig på deg gitt....

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hehe.. :-) Første gang jeg har ventet, å det er jeg gla for nå..Var redd for at det ikke skulle stemme, men... :sjarmor:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Ja' date=' og for nå ble jeg ikke misunnelig på deg gitt....[/quote'] :tunge1:
Gjest GreenSky
Skrevet
Hehe.. :-) Første gang jeg har ventet' date=' å det er jeg gla for nå..Var redd for at det ikke skulle stemme, men... :sjarmor:[/quote']

Så bra! At det stemte, altså. :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Første gangen er begge ofte nervøse og klumsete. En eks fikk den ikke opp første gangen. Mewn det gikk bedre etterhvert. :P

Gjest Moonshadow
Skrevet

Første gangen kan fort bli bare tull ja.. Klabb og babb... Men ikke danna gangen :sjarmor:

Skrevet

Syntes første gangen er oppskrytt.... det er først når man kjenner hverandre det blir VIRKELIG bra... men det er nå min erfaring... :wink:

Gjest Marianna Panna
Skrevet
Syntes første gangen er oppskrytt.... det er først når man kjenner hverandre det blir VIRKELIG bra... men det er nå min erfaring...  :wink:

Enig, det blir som regel MYE bedre etterhvert.

Skrevet

Ikke helt enig... det er jo litt tidlig å si om det fortsetter da - men jeg møtte en fyr, vi har sett på hverandre før, han lente seg frem og kysset meg og spurte: Skal vi kline? :o

Jeg sa ja. Vi begynte å kline. Endte med at vi LØP hjem, og hadde verdens deiligste natt. Hundre prosent klaff på det fysiske, på preferansene, på berøring, kyssing og alle de greiene du enten liker eller ikke liker med noen.

Genialt!

Teeeenk om det hadde vært så enkelt, at når man fant en perfekt match, PERFEKT, i sengen, så visste du at det var den Rette ellers også.

Hadde jaggu spart meg for mye unødvendig puling i hvert fall :ler:

Skrevet
Hadde jaggu spart meg for mye unødvendig puling i hvert fall  :ler:
Det der vil nok mange kalle et luksusproblem Fi :ler:
Skrevet

:ler:

Ja, mulig.. men jeg hadde en liten gjennomgang av antall sexpartnere her om dagen, og selv om ikk ejeg er av den løseste sorten (tross alt) så fant jeg ut at jeg rent kvalitativt fint kunne vært uten minst halvparten av dem...

Skrevet
:klø:  

døh, snuppa, du HAR jo tilgang jo...

har jeg vel ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...