Gå til innhold

Kan blokkert nr ringe fra skjult nr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg blokkerer et nummer, kan dette nummeret fremdeles ringe meg fra skjult nr? Altså ved at vedkommende aktiverer skjult nr, på nummeret jeg blokkerte?

Anonymkode: dd3a2...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke skjønne hva det hjelper at vedkommende går inn på innstillinger på sin egen mobil og skjuler nummeret. Du har fremdeles blokkert nummeret han rigger fra?

Anonymkode: aaf80...cbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke skjønne hva det hjelper at vedkommende går inn på innstillinger på sin egen mobil og skjuler nummeret. Du har fremdeles blokkert nummeret han rigger fra?

Var det jeg også trodde. At når nr er blokkert så skal det ikke gå an å ringe når det er skjult heller. Men så var det ei som mente at det gikk, ble litt usikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går fint an å ringe noen med skjult nummer selv om man er blokkert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg også trodde. At når nr er blokkert så skal det ikke gå an å ringe når det er skjult heller. Men så var det ei som mente at det gikk, ble litt usikker da.

Vedkommende tar feil.

Man kan ringe noen om man skjuler nummeret sitt selv om man er blokkert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! Jeg og venninnen min prøvde nettopp. Jeg blokket nummeret hennes, hun satte på skjult nummer og prøvde å ringe. Det gikk ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ringer fra skjult nummer får ikke den telefonen man ringer til informasjon om hvilket nummer som ringer. Dermed kan telefonen man ringer til ikke blokkere anropet. 

Derfor bør man også blokkere anrop fra skjult nummer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...