AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 https://www.vitusapotek.no/rfsu-pa-shaving-gel-200-ml/p/914261 Er egentlig ment for nedentil, men føler at jeg får sånne nupper i ansiktet. Hva tenker dere? Anonymkode: f5433...68e
Gjest Athleisure Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Ville ikke brukt noe som er beregnet for kroppen i ansiktet. Du kan reagere på den og få utbrudd i hud og lignende
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, marengsi skrev: Ville ikke brukt noe som er beregnet for kroppen i ansiktet. Du kan reagere på den og få utbrudd i hud og lignende Underlivet er sensitivt og det samme er ansiktet, så ser ikke problemet med det. Siden jeg har sensitiv hud så bruker jeg såpe beregnet på underliv til vaske ansiktet med og fjerne sminke. Funker knall pH-verdien i denne er bedre for ansiktet (særlig sensitiv hud) enn andre såper beregnet for sminkefjerning og hudrens. Med mindre man vil bruke halve lønna på hudprodukter, da... Anonymkode: 0e3a4...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Underlivet er sensitivt og det samme er ansiktet, så ser ikke problemet med det. Siden jeg har sensitiv hud så bruker jeg såpe beregnet på underliv til vaske ansiktet med og fjerne sminke. Funker knall pH-verdien i denne er bedre for ansiktet (særlig sensitiv hud) enn andre såper beregnet for sminkefjerning og hudrens. Med mindre man vil bruke halve lønna på hudprodukter, da... Anonymkode: 0e3a4...a6f Så jeg kan bruke den der? Anonymkode: f5433...68e
Gjest Athleisure Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Underlivet er sensitivt og det samme er ansiktet, så ser ikke problemet med det. Siden jeg har sensitiv hud så bruker jeg såpe beregnet på underliv til vaske ansiktet med og fjerne sminke. Funker knall pH-verdien i denne er bedre for ansiktet (særlig sensitiv hud) enn andre såper beregnet for sminkefjerning og hudrens. Med mindre man vil bruke halve lønna på hudprodukter, da... Anonymkode: 0e3a4...a6f Ja du kan ha rett i det. Jeg er selv veldig forsiktig med å bruke ting som ikke er beregnet for ansikt, i ansiktet, men det er fordi jeg reagerer veldig lett. Kan få utbrudd, rød hud og lignende. Men går sikkert fint an å bruke den i ansikt TS, ettersom den er så mild. Verste som kan skje er at du får utbrudd eller noe, men det er nok tvilsomt
Coby Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 (endret) Er dette av barbering tror dere? Bruker faren min sin barbermaskin. Endret 18. april 2017 av Coby
Meadow Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 Går nok helt fint! Synes forresten både Lactacyd og dr.Greve er supre å vaske ansiktet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå