Gå til innhold

Kan jeg bruke denne i ansiktet ved barbering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Athleisure
Skrevet

Ville ikke brukt noe som er beregnet for kroppen i ansiktet. Du kan reagere på den og få utbrudd i hud og lignende

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, marengsi skrev:

Ville ikke brukt noe som er beregnet for kroppen i ansiktet. Du kan reagere på den og få utbrudd i hud og lignende

Underlivet er sensitivt og det samme er ansiktet, så ser ikke problemet med det. Siden jeg har sensitiv hud så bruker jeg såpe beregnet på underliv til vaske ansiktet med og fjerne sminke. Funker knall :)  pH-verdien i denne er bedre for ansiktet (særlig sensitiv hud) enn andre såper beregnet for sminkefjerning og hudrens. Med mindre man vil bruke halve lønna på hudprodukter, da... 

Anonymkode: 0e3a4...a6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Underlivet er sensitivt og det samme er ansiktet, så ser ikke problemet med det. Siden jeg har sensitiv hud så bruker jeg såpe beregnet på underliv til vaske ansiktet med og fjerne sminke. Funker knall :)  pH-verdien i denne er bedre for ansiktet (særlig sensitiv hud) enn andre såper beregnet for sminkefjerning og hudrens. Med mindre man vil bruke halve lønna på hudprodukter, da... 

Så jeg kan bruke den der?

Anonymkode: f5433...68e

Gjest Athleisure
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du kan ha rett i det. Jeg er selv veldig forsiktig med å bruke ting som ikke er beregnet for ansikt, i ansiktet, men det er fordi jeg reagerer veldig lett. Kan få utbrudd, rød hud og lignende. Men går sikkert fint an å bruke den i ansikt TS, ettersom den er så mild. Verste som kan skje er at du får utbrudd eller noe, men det er nok tvilsomt

Skrevet (endret)

Er dette av barbering tror dere? Bruker faren min sin barbermaskin. 

Endret av Coby
Skrevet

Går nok helt fint! Synes forresten både Lactacyd og dr.Greve er supre å vaske ansiktet med. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...