Gå til innhold

Hjelp til jenta mi

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

kan noen her hjelpe meg, med å hjelpe jenta mi. Vet ikke om dette er riktige stedet, men hun skal gå ned i vekt, og har ganske store bryster (F eller no sånt). Og de henger allerede endel. har lest noen av innleggene her, men føler at de ikke var til 100% hjelp. Hvis hun da går ned i vekt, vil de bli mindre da?

Og hvis de blir det, vil hun lettere kunne få fastere bryster ved hjelp av no annet enn operasjon?

Håper noen forstår og kan hjelpe. Dette er noe hun snakker om dag og natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brystene består av fett og vil naturligvis reduseres (i større eller mindre grad) ved vekttap, men det er egentlig den siste kroppsdelen som det blir "tapt" fett fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er dattera di?

Hvis hun er under 18 år, ville jeg tatt henne med til en lege, og fått lagt opp et fornuftig kosthold og et treningsprogram.

Det nytter ikke å hurtig-slanke seg, det kommer på igjen fort som bare det!

Og ja, brystene il mest sannsynlig bli en god del mindre. Om de henger veldig, er det faktisk mulig å få opererert bort overflødig hud og løftet opp bryster etter at man er ferdig med å gå ned i vekt.

Lykke til, så heldig hun er som har en mamma som vil hjelpe og som bryr seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente å ha hørt at brystene er det første som blir tapt fett fra... har hørt det i den sammenhengen at mange er misfornøyde med brystene når de har vekttap fordi brystene forsvinner før alt annet....hmm.kanskje feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 20 år snart, men jeg får høre mye om det. Og det er så klart opp til henne med operasjon, men arrene hun får frister nok ikke noe særlig tror jeg. Derfor søker hun etter alternativer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente å ha hørt at brystene er det første som blir tapt fett fra... har hørt det i den sammenhengen at mange er misfornøyde med brystene når de har vekttap fordi brystene forsvinner før alt annet....hmm.kanskje feil

Det er iallfall slik med meg, at om jeg går ned i vekt, er det puppene som blir mindre først. Så dette tror jeg er meget individuelt, og tror egentlig heller ikke at det er det siste som forsvinner hos de fleste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jeg har str G, har ikke gått ned på brystene en eneste lille smule - så det er nok individuelt ja!!

Anbefaler en GOD bh!! La Lina eller Arabella har godt utvalg og god service. (jeg bruker La Lina) Da trenger ikke F være så ille.

Trening er alltid bra for selvtillit, rygg holdning og helsen generellt. Styrkeøvelser for rygg/nakke/skulder vil være bra for henne.

Mindre godteri/brus, mer frukt og grønnsaker og proteiner (rent kjøtt, fisk) MASSE vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Tror det som plager henne aller mest er litt overvekt (jeg synes ikke det er så ille, men jeg er kanskje ikke objektiv :) ) Og så er det vel ikke det at brystene er store, tror det går mer på at de er blitt møtt av tyngdekraften for tidlig, og de henger endel nedover (slik som andre har nevnt i trådene nedenfor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...