Krystallglass Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Åh, sitter i lunsjen nå og vet jeg skal si opp jobben min. Gruer meg så forferdelig, da jeg vet vi trenger enda en til her allerede Sjefen kommer til å bli direkte lei seg og jeg vet det. Æsj, har så dårlig samvittighet. Men akkurat når det gjelder fremtid og jobb, så må man vel være egoistisk? Har fått et godt tilbud et annet sted, og har nå takket ja. Trengte bare en utblåsning før pausen er ferdig... knyter seg i magen
Serafina. Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, Krystallglass skrev: Sjefen kommer til å bli direkte lei seg og jeg vet det. Æsj, har så dårlig samvittighet. Men akkurat når det gjelder fremtid og jobb, så må man vel være egoistisk? Har fått et godt tilbud et annet sted, og har nå takket ja. Jeg synes ikke det er egoistisk å tenke på seg selv når det gjelder jobb og karriere. Å si opp kanskje den første jobben kan være vanskelig og føles egoistisk, særlig også når man vet man vil bli savnet. Lykke til i ny jobb! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå