Gå til innhold

Feirer du jul sammen med kjæresten din?  

1. 1. Feirer du jul sammen med kjæresten din?

• Ja
      30
    • Nei
      15
    • Noen ganger
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uhøytidelig liten undersøkelse.

Feirer du jul sammen med samboern din/kjæresten din/mannen din/kona di?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er den femte julen vi er sammen. Har feiret jul en gang sammen før, det skal vi også gjøre i år!

Skrevet

Nei. Dette er andre jula vi er ilag og vi skal ikkje feire jul ilag i år heller. Det kjem vi nok ikkje til å gjere før det er ungar inne i bildet.

Eller... Han kan godt få feire jul heime hos oss viss han vil. Men EG skal feire jul heime med mamma og pappa til eg har fått ungar og vi er nødt til å ta annenkvart år...

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ettersom vi nettop har blitt sammen så blir det ikke til det.. Får bruke mellomjula på hverandre i stedet.. :)

Skrevet

Jeg feirer jul med min biologiske familie, og han feirer jul med sin biologiske familie.

Dette blir vår tredje jul, og vi har ingen planer om å feire sammen før det er barn inn i bildet.

Skrevet

Dette er fjerde året vi feirer jul sammen, og vi har vært sammen i 4,5 år:)

Skrevet

Nei, vi feirer med hver vår familie på hvert vårt hjemsted.

Skrevet

Vi har vært sammen litt over to år, og jeg gleder meg til å feire jul samme for andre gang :-)

Skrevet

Vi har feiret jul sammen siden vi ble sammen. Dette blir 4 julen vi feirer sammen :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 9 år nå - noen julaftener har vi feiret sammen, og andre hver for oss.

I år skal vi være sammen! :nisse:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Ja! Vi har vært sammen i litt over 3 år (så dette er 4. julen vi er kjærester) og feirer 3. julen sammen i år. Vi er hos mine foreldre - det var vi i fjor og i forifjor også. Neste jul skal vi til hans foreldre - vår første jul som ektepar!

Gjest Anonymous
Skrevet

I år som i fjor skal jeg feire jul sammen med min kjæreste. Vi har vært sammen i snart 2 år. I fjor var vi hos meg og sønnen min. I år skal han ha sine barn, og min skal være hos sin far, så da feirer vi hos ham..

Min x og jeg feiret jul hver for oss i 9 år, før vi feriret sammen. Feiret ikke sammen før vi fikk barn.

Første julen jeg ikke var hos min familie var vanskelig, men etter det så er det ikke så ille. Vet de har det bra sammen med annet barn, barnebarn og oldebarn, så da gidder jeg ikke stresset med reising med et lass med julegaver o.l. Tar meg heller en tur hjem på nyåret.

Skrevet

ja og det er vår første jul sammen og jeg gleder meg masse :-)

God jul til alle sammen :-)

Skrevet

Vi bor på en helt annen kant av landet enn familiene våre, og min familie bor 40 mil ifra hans familie, så det naturlige er at vi drar hjem til hver vår familie som vi ser svært sjelden ellers i året akkurat på julaften.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Jeg svarte ja. Vi har vært sammen i fem år og noen mnd, og dette blir faktisk vår sjette jul sammen! :-)

En av disse har vi vært med hans familie, en av dem med min familie. Resten har det bare vært oss to og eventuelle dyr vi har hatt. :-)

Kunne aldri tenke meg å ikke være sammen i jula.

Skrevet

Noen ganger svarte jeg.

Men ikke i år. Han kan ikke ta fri fra jobben og jeg reiser for å være sammen med familien min.

Han har familien sin her.

Jeg kommer til å reise å være sammen med min familie så fremt jeg kan og han er hjertelig velkommen til å bli med hvis han vil og kan. I år er det dessverre lite fridager i jula for han.

Skrevet

Ja! :P Dette blir vår første jul sammen, og jeg gleder meg kjempe masse til å dele den med han! Vi kommer også til å feire fremtidige juler sammen!

Skrevet

Dette er andre jula vår sammen!! Er veldig glad for at vi er sammen i jula. Vi har vært hver for oss så lenge vi var kjærester/samboere, men etter at vi giftet oss har vi vært sammen. Gleder meg til julefeiring med mannen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...