AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #1 Del Skrevet 18. april 2017 Som overskriften sier: Hvorfor mener du man ikke kan være venn med en eks uten at det er følelser involvert? Spørsmålet er så klart rettet mot de som mener dette Anonymkode: aca47...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg trodde det, men så viste det seg at vi begge ønsket hverandre tilbake likevel. Anonymkode: c49d2...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #3 Del Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde det, men så viste det seg at vi begge ønsket hverandre tilbake likevel. Anonymkode: c49d2...81f Mener du da at det ikke var slik for dere eller at du ikke lenger tror det er mulig for noen? Anonymkode: aca47...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Del Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du da at det ikke var slik for dere eller at du ikke lenger tror det er mulig for noen? Anonymkode: aca47...f02 Jeg trodde vel at vi enkelt kunne være venner, det var viktig for meg å ha han i livet mitt. Samme for han. Men så var vi egentlig fortsatt forelska i hverandre. Ingen andre ekser jeg har giddet å ha kontakt med. Anonymkode: c49d2...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Del Skrevet 18. april 2017 Med mindre bruddet skjedde ved at dere på akkurat samme tid så hverandre inn i øynene og sa i kor "jeg vil slå opp", så er det en asymmetri i forholdet mellom dere. Den ene er litt mer såret, litt mer ferdig eller har litt mer følelser enn den andre. Å tro at man kan forholde seg helt nøytralt til hverandre, er derfor noe naivt. Om man så selv er helt ferdig med partneren, har man ingen garanti for at den andre er det. Anonymkode: bd6f1...306 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #6 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg kunne egentlig fint vært venn med exen min. Vi var faktisk venner helt fra bruddet og flere år framover. Jeg hadde ingen følelser for han etter bruddet, så for meg var det ingen sak. Men problemet med dette kom først da jeg fikk ny kjæreste, da ble det rart ovenfor den nye kjæresten jeg var sammen med - dette førte vel til at det vennskapet ikke var like lett å ha. Anonymkode: d2e8f...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå