Charmina Skrevet 20. desember 2004 #1 Skrevet 20. desember 2004 Hei er det noen som aner om det er noen som fremdeles selger dette servise? Fatene har blå kant også er det malt ulike nissemotiver på fatene. Dekoren er laget av en som heter Paul Bonner. Har servise til 12 personer men kunne tenkt meg flere men finner ingen her i Bergen som selger de! :cry: Er det noen som aner om de selges noen steder? Og om de gjør det har dere et nr eller en adresse dit? Juleklem fra Charmina :nissekone:
Gjest MrsL Skrevet 21. desember 2004 #2 Skrevet 21. desember 2004 Vet du hvem som har laget det? Tenker på feks. Hadeland glassverk eller Porsgrund Porselen eller noe?
Charmina Skrevet 21. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2004 Hurra fant et firma på nettet som solgte andre varer av dette merket og da jeg ringte dit fikk jeg nr til importøren! Snakket så med de og de kunne fortelle at Bohus i Åsane hadde dette Men de var så og si utsolgt men fikk da tak i noen skåler og et fat - og de fikk inn igjen til neste år! Gjett om jeg ble glad da! Klems Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå