Gå til innhold

Erfaring med gjøco maling?

ventilator

Anbefalte innlegg

Noen som har brukt denne typen maling innendørs?
Har bare brukt jotun før og vært fornøyd med det, men får en veldig god pris på denne gjøco-malingen (kjøpes på byggtorget).
Så er fristet til til å prøve den.
Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare brukt utendørsmaling fra Gjøco, og har veldig god erfaring med det. Jeg ville prøvd innendørsmalingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har malt med både lady, sens, gjøco, infra og butinox for å nevne noen. Det jeg er mest fornøyd med er gjøco og infra (infra er laget av gjøco for coop). Så jeg anbefaler og foretrekker gjøco foran lady. Men det sagt, invister i det beste hva angår ruller og pensler, det nytter ikke å finne en bra maling om urstyret er rævva.

Jeg skulle hjelpe noen å male, det var kun billige ruller og pensler de hadde kjøpt. Jeg endte med å kjøre 8 mil en vei for å kjøpe skikkelig utstyr! Riktig utstyr er over 70% av jobben! Ikke glem det.

Anonymkode: 52e88...57e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har malt med både lady, sens, gjøco, infra og butinox for å nevne noen. Det jeg er mest fornøyd med er gjøco og infra (infra er laget av gjøco for coop). Så jeg anbefaler og foretrekker gjøco foran lady. Men det sagt, invister i det beste hva angår ruller og pensler, det nytter ikke å finne en bra maling om urstyret er rævva.

Jeg skulle hjelpe noen å male, det var kun billige ruller og pensler de hadde kjøpt. Jeg endte med å kjøre 8 mil en vei for å kjøpe skikkelig utstyr! Riktig utstyr er over 70% av jobben! Ikke glem det.

Anonymkode: 52e88...57e

Helt enig. Skulle få hjelp til å male, jeg hadde kjøpt noe men pappa sendte med penger så de som skulle hjelpe meg (søster og svigerbror) kunne kjøpe det siste. De kjøpte ræva utstyr, bokstavelig talt og det hele endte med at jeg måtte gå over der de hadde vært. Ekstra jobb for penger spart for dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde som deg, kjøpte Gjøco på Byggtorget, for å male soverommet.  Prisen var jo bare den halve av Jotuns.. 

Malte med Dempet Sort på glassfiberstrie.  Den dekket veldig, veldig dårlig!  Så kjøpte jeg Jotun, og forskjellen på dekning var veldig stor. 

Mulig Gjøco er godt nok på glatte vegger, men jeg hadde i hvert fall ikke tålmodighet nok :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du kjøper de dyre malingene til Gjøco så fungerer de utmerket. Men ikke de billigste. Gjøco ultra matt er min favoritt blir ordentlig nydelig.

Anonymkode: 7d972...bca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! :)

Og ja, at godt utstyr er viktig har jeg lært på den harde måten.
Så kjøper skikkelig utstyr uansett.

Prøver meg på gjøco da, håper det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med Gjøco selv, og har de siste årene utelukkende malt med maling derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...