frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Hei! Hva er egentlig "reglene" for venner som knuller? For 5 år siden var det enkelt og greit, knull og stikk. Men nå?! Hva skjer? Har to venner jeg ligger med, og i dag sov han ene over og vi koste oss og sov i skje og veldig tett inntil. Når morningen kom gikk han for han skulle i møte. Men hva er greia med å sove over? Hva er deres regler?
Gjest UngMann1986 Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 52 minutter siden, frustrertjente123 skrev: Men hva er greia med å sove over? Hva er deres regler? Jeg har hatt mye overnatting med tidligere pulevenninner Det er jo bare hyggelig det, hvis man har tid. Så kan man kose litt, ta en runde til før man sovner, og eventuelt deilig morgensex Regelen er jo ikke at man må gå hjem rett etter sex. Poenget er vel bare at man ikke er kjærester, bare venner.
frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2017 14 minutter siden, UngMann1986 skrev: Jeg har hatt mye overnatting med tidligere pulevenninner Det er jo bare hyggelig det, hvis man har tid. Så kan man kose litt, ta en runde til før man sovner, og eventuelt deilig morgensex Regelen er jo ikke at man må gå hjem rett etter sex. Poenget er vel bare at man ikke er kjærester, bare venner. Ja, enig i at det er koselig med overnatting. Blir bare litt forvirret.. Nr 1. er veldig dominant type og snakker nesten aldri sammen. kan fort gå flere dager eller uker før vi møtes igjen. Så plutselig når han skal sove over blir jeg forvirret. Nr 2. sov over hele helgen og hadde frokost, jeg spurte rett ut om han bare var ute etter sex, fikk nei til svar. Men har ikke hørt noe etterpå. Kjenner bare jeg begynner å bli litt frustrert over at man ikke bare kan være ærlige å si hva man vil. Når man sover over og ligger i armkroken hele natten blir man fort litt forvirret
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Overnatting og armkrok er jo for å få nødvendig nærhet. Jeg lar alltid elskerne mine overnatte, eller overnatter hos de. Anonymkode: 91e24...e73
frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overnatting og armkrok er jo for å få nødvendig nærhet. Jeg lar alltid elskerne mine overnatte, eller overnatter hos de. Anonymkode: 91e24...e73 blir det ikke lett følelser da?
Batgirl Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Mine fuckfriends overnatter stadig. Mye koseligere enn å sove alene, og det er fint å starte dagen med litt morgensex 2
Gjest Annetnavn_ Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Jeg har ikke vært singel så lenge så masse erfaring på området kan jeg ikke skilte med, men å ha en pulevenn på overnatting må da være helt greit. Fint med kos. Det er lite å bli forvirra over, tenker jeg, venn er venn og kjæreste er noe helt annet.
SlemUlv Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 Jeg hadde elsker i helt annen by, så når jeg først så han, så når vi så hverandre var det alltid minst en langhelg, kanskje også en uke i samme leilighet og seng Bare kos det, for vi var gode venner, og hadde god sex. Andre elskeren min var i samme by som meg, så der overnattet jeg kun når vi hadde hatt sex Men var kos å våkne opp med noen vedsiden av seg innimellom
frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2017 Er jo enig med det dere skriver, bare uvant for meg!
Katten.2.0 Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Ikke styr med andre foran hverandre. Det skal minst være en dusj og tannpuss mellom partnere. Åpenhet om følelser, slik at man vet hvor den andre står og slipper at man sårer hverandre. Dem be my rules. 2
AgentFassbender Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 Husk å vask deg godt mellom disse personene. Veit om flere som ikke tar hensyn til dette og det er kvalmt. Takk for oppmerksomheten.
frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #12 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Ikke styr med andre foran hverandre. Det skal minst være en dusj og tannpuss mellom partnere. Åpenhet om følelser, slik at man vet hvor den andre står og slipper at man sårer hverandre. Dem be my rules. Helt enig der. Jeg er alltid 100 % åpen om følelser om jeg får noen for å unngå å såre noen, eller bli såret selv. Er også åpen om at det ikke er et ekslusivt forhold, men vet aldri hvor åpen den andre er.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 Mine regler: Hold relasjonen eksklusiv så vi slipper kondombruk, og ikke minst si i fra hvis vi harver over andre og må bruke kondom pga evt smittefare. Anonymkode: 402bf...690
frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #14 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AgentFassbender skrev: Husk å vask deg godt mellom disse personene. Veit om flere som ikke tar hensyn til dette og det er kvalmt. Takk for oppmerksomheten. Ja, jeg både dusjer og sover før det evt blir en ny. Har ikke noe behov om å ha sex med to partnere i samme tidsrom. Dusjer alltid etter sex, og har somregel mine daglige gjøremål før evt. et nytt samleie. Som nevnt så vet begge om at det ikke er bare dem jeg er med. 2
happiest Skrevet 18. april 2017 #15 Skrevet 18. april 2017 Jeg og min tidligere fuckbuddy hadde noen få regler. Vi kunne sove sammen, spise sammen, se film sammen osv. Men det kommer jo helt an på forholdet. Noen har god kjemi seksuelt og kun det og da vil det gjerne blitt kleint med film og overnatting. De eneste reglene vi hadde var å bruke kondom dersom vi hadde sex med andre og fortelle om evt nye partnere (slik den andre kunne velge å bruke kondom / evt sjekke seg). Dette var helt ukomplisert for oss. 1
frustrertjente123 Skrevet 18. april 2017 Forfatter #16 Skrevet 18. april 2017 7 minutter siden, happiest skrev: Jeg og min tidligere fuckbuddy hadde noen få regler. Vi kunne sove sammen, spise sammen, se film sammen osv. Men det kommer jo helt an på forholdet. Noen har god kjemi seksuelt og kun det og da vil det gjerne blitt kleint med film og overnatting. De eneste reglene vi hadde var å bruke kondom dersom vi hadde sex med andre og fortelle om evt nye partnere (slik den andre kunne velge å bruke kondom / evt sjekke seg). Dette var helt ukomplisert for oss. Hvordan avtale å ha sex da for dere? Jeg sender somregel melding om han vil komme på besøk. Hvor ofte sender du?
happiest Skrevet 18. april 2017 #17 Skrevet 18. april 2017 27 minutter siden, frustrertjente123 skrev: Hvordan avtale å ha sex da for dere? Jeg sender somregel melding om han vil komme på besøk. Hvor ofte sender du? Sendte hverandre bare meldinger eller avtale neste møtet når vi var sammen. Var type "treffes i kveld?" eller "treffes på søndagskvelden?". Varierte mellom 1 gang i uken til 1 gang i måneden.
pinar Skrevet 18. april 2017 #18 Skrevet 18. april 2017 Ryddet for hets, personangrep og svar. pinar, mod.
Rotemor Skrevet 18. april 2017 #19 Skrevet 18. april 2017 5 timer siden, frustrertjente123 skrev: blir det ikke lett følelser da? Hvorfor skulle det blir mer følelser av å kose? De fleste vil jo ha en fullverdig opplevelse. Dersom partneren ikke er kjærestemateriale før sex så endrer ikke det seg ved å kose. Litt følelser har man jo uansett for at sexen skal være god. Ellers kunne man jo ligget med hvem som helst dersom det KUN var sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå