Frogke Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Jeg vil ikke ha norrøn religion, for bloting kunne inneholde menneskeofringer. Screw that. Vi tar heller en new age concept som baserer seg på vitenskaplig undersøkelse om overtroisk magi funker, også er hovedinnholdet "om det ikke skader folk så er det ok" Gerald Gardner var han som grunnla Wicca. Og Aleister Crowley grunnla satanismen. Om du vil lære om Wicca, så les boka "Modern Magick" av Donald Michael Kraig. Så hva sier du?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Neh... Høres ut som det kan bli litt slitsomt å bytte hele statsreligionen. Litt for mye jobb. Tror jeg står over. Og, hvor mange fridager vil vi få ut av denne religionen i form av helligdager? Viktige ting. Anonymkode: 46690...51f 1 1
Rotemor Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Norge har ingen statsreligion fordi vi ikke ønsker å ha det! Tror ikke du får solgt inn en ny 2
Rotemor Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neh... Høres ut som det kan bli litt slitsomt å bytte hele statsreligionen. Litt for mye jobb. Tror jeg står over. Og, hvor mange fridager vil vi få ut av denne religionen i form av helligdager? Viktige ting. Anonymkode: 46690...51f Hallo! Vi kan ikke bytte statsregion! VI har ingen å bytte fra! 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Hallo! Vi kan ikke bytte statsregion! VI har ingen å bytte fra! Bytt ut bytte med innføre, så blir det rett Anonymkode: 46690...51f
Frogke Skrevet 18. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2017 (endret) 3 minutter siden, Rotemor skrev: Hallo! Vi kan ikke bytte statsregion! VI har ingen å bytte fra! Vi hadde jo kristendommen som statsreligion men den forsvant. Det eneste likt er at de har slags kappe ting eller noe som de bruker kun til ritualer, eller et alter eller noe som de lager med verktøy på alteret. Det er overtroisk men whatever. Endret 18. april 2017 av Frogke
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 20. april 2017 #7 Skrevet 20. april 2017 Er ikke kristendommen statsreligion lenger? Personlig har jeg aldri skjønt hva folk skal med religion. Det er som at noen gir deg en pakke med "dette skal du tro på". Det er jo klin umulig at andre bestemmer hva en skal tro på, en må jo underkaste seg eller havne i en slags indre konflikt. Jeg sier nei takk til alle religoner.
Gremlin Skrevet 20. april 2017 #8 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, Den Lille Heksa skrev: Er ikke kristendommen statsreligion lenger? Personlig har jeg aldri skjønt hva folk skal med religion. Det er som at noen gir deg en pakke med "dette skal du tro på". Det er jo klin umulig at andre bestemmer hva en skal tro på, en må jo underkaste seg eller havne i en slags indre konflikt. Jeg sier nei takk til alle religoner. Nei, statskirken ble avviklet i 2012.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2017 #9 Skrevet 21. april 2017 Kan vi ikke starte en ny religion da? Der vi blander inn det beste fra alle verdens religioner, og om du ikke tror på alt, så er det også greit. Anonymkode: d5ea7...f38
Sommer2464 Skrevet 5. august 2022 #10 Skrevet 5. august 2022 (endret) Frogke skrev (På 18.4.2017 den 9.26): Jeg vil ikke ha norrøn religion, for bloting kunne inneholde menneskeofringer. Screw that. Vi tar heller en new age concept som baserer seg på vitenskaplig undersøkelse om overtroisk magi funker, også er hovedinnholdet "om det ikke skader folk så er det ok" Gerald Gardner var han som grunnla Wicca. Og Aleister Crowley grunnla satanismen. Om du vil lære om Wicca, så les boka "Modern Magick" av Donald Michael Kraig. Så hva sier du? Nei din skøyer selv om tråden er gammel trenger vi ingen statsreligion og iallfall ikke wicca. Endret 5. august 2022 av Sommer2464 Skrivefeil
Entern Skrevet 5. august 2022 #11 Skrevet 5. august 2022 Frogke skrev (På 18.4.2017 den 9.26): Jeg vil ikke ha norrøn religion, for bloting kunne inneholde menneskeofringer. Screw that. Vi tar heller en new age concept som baserer seg på vitenskaplig undersøkelse om overtroisk magi funker, også er hovedinnholdet "om det ikke skader folk så er det ok" Gerald Gardner var han som grunnla Wicca. Og Aleister Crowley grunnla satanismen. Om du vil lære om Wicca, så les boka "Modern Magick" av Donald Michael Kraig. Så hva sier du? Hvorfor i all verden skulle vi ha en oppdiktet fjasereligion fra 1800-tallet som religion!?😆 En «urgammel keltisk religion» med angelsaksisk navn 🙃😆😆😆😆😆
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (På 5.8.2022 den 18.37): Hvorfor i all verden skulle vi ha en oppdiktet fjasereligion fra 1800-tallet som religion!?😆 En «urgammel keltisk religion» med angelsaksisk navn 🙃😆😆😆😆😆 Ikke 1800-tallet, men den ble som religionen konstruert på slutten av 1930-tallet av Gerald B. Gardner. Anonymkode: 3f132...638 1 2
Sommer2464 Skrevet 7. august 2022 #13 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke 1800-tallet, men den ble som religionen konstruert på slutten av 1930-tallet av Gerald B. Gardner. Anonymkode: 3f132...638 Men likevel wicca er bare tull. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 Jeg mener vi kan lene oss på oss selv. Ha troen på deg selv, det er ikke nødvendig å måtte tro på noe "høyere makter" eller annet for å ha et godt liv. Ta kontroll over eget liv. Det blir hva du gjør det til. Anonymkode: 507e2...0c3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 Sommer2464 skrev (9 timer siden): Men likevel wicca er bare tull. Ja like tullete all annen religion. Hvorfor er det ene mer riktig enn det andre? Anonymkode: aeb3e...404
Sommer2464 Skrevet 7. august 2022 #17 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja like tullete all annen religion. Hvorfor er det ene mer riktig enn det andre? Anonymkode: aeb3e...404 Det får du ikke vite får du svarer meg hvorfor all religion er tullete.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #18 Skrevet 7. august 2022 On 4/18/2017 at 9:26 AM, Frogke said: Jeg vil ikke ha norrøn religion, for bloting kunne inneholde menneskeofringer. Screw that. Vi tar heller en new age concept som baserer seg på vitenskaplig undersøkelse om overtroisk magi funker, også er hovedinnholdet "om det ikke skader folk så er det ok" Gerald Gardner var han som grunnla Wicca. Og Aleister Crowley grunnla satanismen. Om du vil lære om Wicca, så les boka "Modern Magick" av Donald Michael Kraig. Så hva sier du? Hvis man skal gjøre som Gerald Gardner, får vi begynne å danse nakne i skogen, og ha seremoniell sex med 40 år yngre jenter. Heller enn å leve ut en gammel manns fantasi for å få sex med ungpiker, foretrekker jeg den kjedelige, trauste kristendommen. Anonymkode: 99f71...229
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #19 Skrevet 7. august 2022 Sommer2464 skrev (10 minutter siden): Det får du ikke vite får du svarer meg hvorfor all religion er tullete. Den ene religionen er ikke mer riktig enn den andre. Så derfor blir det like riktig å si at all religion er tullete som at en spesiell religion er tullete. Anonymkode: aeb3e...404
Sommer2464 Skrevet 7. august 2022 #20 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja like tullete all annen religion. Hvorfor er det ene mer riktig enn det andre? Anonymkode: aeb3e...404 Kristendommen og jødedommen er de religionene som har sannhet gjennom beviset i Bibelen men bare kristendommen har hele sannheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå