AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Del Skrevet 17. april 2017 Hva er dine erfaringer med Primolut-N? (Piller for å utsette mensen) Virkning, effekt, bivirkninger, mensen etterpå. Anonymkode: b3082...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #2 Del Skrevet 18. april 2017 Brukt det to ganger, begge gangene før jeg begynte med p-piller. Utsatte mensen de dagene det skulle, alt som vanlig etterpå. Ingen bivirkninger. Anbefales! Anonymkode: 6100d...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 18. april 2017 #3 Del Skrevet 18. april 2017 Brukte det noen få ganger i de tidligere tenårene i forb. med badeferie og hyttetur. Gikk helt fint, ingen bivirkninger og fikk mensen som vanlig etter endt pillekur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 18. april 2017 #4 Del Skrevet 18. april 2017 Jeg har brukt dem for å fremprovosere blødning og ikke for å utsette da jeg ikke har hatt syklus selv. Har blitt relativt kvalm av dem, og litt trøtt. Mensen har alltid kommet ca 2.5 døgn etter siste pille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 19. april 2017 #5 Del Skrevet 19. april 2017 Har prøvd det to ganger ifbm sydenferie. Pillene utsatte mensen som de skulle, men ble veldig oppblåst i kroppen, var humørmessig veldig premenstruell, og da siste pille var tatt kom mensen veldig fort. Blødde mye mer enn vanlig om hadde mer menssmerter enn vanlig. Neste mens var helt normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå