Gå til innhold

Viktigste trekk ved kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er de viktigste trekk ved en kvinne for at du skal anse henne som pen? F.eks mage, smil, hud, hår, legger?

Anonymkode: 7d290...f63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har veldig snevert syn på skjønnhet

Anonymkode: 6a1d7...f35

• Liker 4
Skrevet

At hun har en fin personlighet, og går overens med meg. 

• Liker 1
Skrevet

Alt, enten har du det eller så har du det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Fitta

Anonymkode: 668e0...a60

• Liker 2
Skrevet

Rent fysisk er øyne by far det viktigste. Smil, selvironi, og humor er også avgjørende for min del. 

Skrevet
10 timer siden, Stabeis skrev:

Rent fysisk er øyne by far det viktigste. Smil, selvironi, og humor er også avgjørende for min del. 

Skriver under på denne, i tillegg til å ha en positiv holdning og et positivt sinn.

Skrevet

Det er helheten ved en dame som gjør henne pen. Men når jeg møter en dame er det første jeg legger merke til leppene hennes. Lepper er så sexy og sensuelle. Vel, de KAN være det hvis de faller i min smak :)

Skrevet

Det aller første jeg ser på er smilet og øyene, liker blå øyne. Og puppestørrelsen må jeg innrømme, er ikke fan av kort hår. Men alt i alt er det personligheten som er viktigst. Det vet de fleste.

AnonymBruker
Skrevet

At rumpa er spretten.

Anonymkode: b9ac3...807

• Liker 1
Skrevet

Utseendemessig så er det symmetri og pene øyne.

Så skal jeg innrømme at jeg sliter med å synes en jente er pen hvis hun nesten ikke har lepper.

Kate Middleton f.eks. er pen bortsett fra det at hun nesten ikke har overleppe. Det er det eneste jeg klarer å se når jeg ser på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Sprettrumpe og faste trente lår, med passe store faste pupper😍 Og med en utstråling som skriker kom å ta meg:fnise:

Anonymkode: 646ea...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Dete som liker lepper: liker dere også disse gakkgakk-leppene ala Kylie Jenner?

Anonymkode: 8bad7...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig at pene øyne kan trone høyt hos menn :) av og til får man innrykk at trynet kan se ut som en ræv så lenge man har store pupper og stor rumpe. 

Anonymkode: 6ec25...405

Skrevet

Smil.

Det er så mange som hadde vært pene om de bare smilte mer.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dete som liker lepper: liker dere også disse gakkgakk-leppene ala Kylie Jenner?

Anonymkode: 8bad7...068

Hvem ville ikke blitt sugd av Kylie Jenner?:fnise: Hun er runkemateriale nr 1 i mitt hode:ninuskapus:

Anonymkode: 646ea...b7f

Gjest Ingenting2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er de viktigste trekk ved en kvinne for at du skal anse henne som pen? F.eks mage, smil, hud, hår, legger?

Anonymkode: 7d290...f63

For de fleste mannfolka her inne vil jeg tro at det beste er at kvinnen eksisterer. Men oppblåsbart funker nok det og! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...