Gå til innhold

Besøk hos familie som har (relativt) høylytt sex...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt usikker hvordan jeg skal håndtere situasjonen, og ber derfor om råd. 

Jeg bor et godt stykke unna resten av min familie og det er derfor nødvendig med overnatting når vi er på besøk der. Mine søsken bor i små leiligheter uten ekstra soverom og det er derfor naturlig at vi sover hos mor. "Problemet" er at det høres godt når hun og stefar har sex.. Jeg er selv over 30 år gammel og mulig jeg burde synes det var flott at min mor og partner har sex, men jeg synes det er flaut og veldig rart de ikke tar mer hensyn... Mamma vil gjerne vi skal komme på besøk, men jeg kvier meg faktisk for å dra. Jeg unngikk å dra til hjemstedet i påsken ene og alene på grunn av det. 

Men kan man si noe på det da? Det er jo vi som kommer inn i deres hjem, og det føles jo feil å skulle si noe på det. Samtidig kan jeg ikke komme med dårlig unnskyldninger for hvorfor vi ikke kommer. Min mann sier ingenting på det så det er ikke mye hjelp å få på den kanten. 

Noen som har noen innspill? 

Anonymkode: 288c9...b18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har noen valg:

1) Si fra at det er veldig lytt, og håp de tar hintet

2) Kjøp sov-i-ro

3) sov et annet sted 

Anonymkode: 6e626...6ec

• Liker 8
Gjest making.a.mess
Skrevet

I min familie har vi ikke slike problemer. Noen hadde sagt: hørte dere hygget dere i går kveld. Eller "hørte dere fant tonen i går kveld. De tonene hørte vi også...  Eller: dere trenger vel ikke gå tur i dag. Dere trimmet jo høylytt  i går kveld. 

Du kommer uansett ikke unna er pinlig øyeblikk så like greit å si det direkte. 

AnonymBruker
Skrevet

Støtter forslaget om å si det er lytt, ev. gjøre det enda tydeligere og si f.eks. "det er så lytt at vi sliter med å sovne om kvelden".

Anonymkode: 6a511...442

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

I min familie har vi ikke slike problemer. Noen hadde sagt: hørte dere hygget dere i går kveld. Eller "hørte dere fant tonen i går kveld. De tonene hørte vi også...  Eller: dere trenger vel ikke gå tur i dag. Dere trimmet jo høylytt  i går kveld. 

Du kommer uansett ikke unna er pinlig øyeblikk så like greit å si det direkte. 

Oi...så utrolig vulgært å kommentere slikt! 😳😲

TS, du burde finne et annet overnattingssted. Dette er trashy.

Anonymkode: 2ec8f...ece

• Liker 5
Gjest making.a.mess
Skrevet

Så forslaget ditt er bedre? 

- Ikke si noe og la moren gå å gruble på om det er noe hun har gjort galt og bli lei seg fordi datter ikke vil besøke henne mer?  - Ting blir vel ikke ideelt for ts heller for det vil jo være en elefant i rommet  helt til enten moren skjønner det av seg selv ( som kanskje ikke skjer) og til slutt må spørre om ts ikke liker henne lenger

AnonymBruker
Skrevet

Overnatte på ett vertshus i stedet? Billigere enn hotell. Hvor mange netter skal dere være der? Er jo deiligere å ha egen overnattingsplass, med privatliv 

Anonymkode: 11323...95a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært min mor hadde jeg vært direkte spydig.

"Det er veldig lytt her.....Var ikke lett å få sove i går" - etterfulgt av en sur mine.

Anonymkode: 23652...5ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare informert min mor om at jeg kan høre de og at det er litt ukomfortablet :) Så hadde hun respektert det vil jeg tro og tatt et par dagers pause fra kosen.

Anonymkode: a3708...97b

Skrevet

Det beste er nok å si til henne at det er lytt.
Men hadde det vært meg, hadde jeg sikkert vært så feig at jeg hadde sagt det i en sms så jeg slapp å si det face-to-face.
Har et godt forhold til mamma altså, men hennes sexliv er ikke det vi snakker mest om for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Bruk ørepropper. 

Anonymkode: f88bc...dc1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at vi som voksne barn IKKE legger oss til og har høylytt sex på ferie hos/med foreldre. Det er å forvente at de faktisk tar hensyn til dere også. Kan nesten virke som om de ikke vet at de kan høres? Si ifra- si at det blir litt i meste lager for deg.... 

Anonymkode: 7975e...63a

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært min mor hadde jeg vært direkte spydig.

"Det er veldig lytt her.....Var ikke lett å få sove i går" - etterfulgt av en sur mine.

Anonymkode: 23652...5ad

lol, herregud

Anonymkode: 602f8...b4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde bare informert min mor om at jeg kan høre de og at det er litt ukomfortablet :) Så hadde hun respektert det vil jeg tro og tatt et par dagers pause fra kosen.

Anonymkode: a3708...97b

Ja, hvorfor ikke bare gjøre det enkelt uten spydigheter og morsomheter (som ikke er morsomme, bare pinlige..). 

Ts, det er jo sannsynlig at din mor ikke er klar over hvor lytt det er og at sengekosen derfor høres godt. Det er ikke sånt man nødvendigvis tenker på når man er vant til å bo alene.

Anonymkode: 7576d...974

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...