Gå til innhold

Hvordan (og: er det mulig å) varme opp gårsdagens kebabrester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg blondere enn normalt nå, men jeg har aldri vært noe gatekjøkken-menneske. Spiste en kebab en gang for rundt 20 år siden. 

Derfor, bær over meg hvis dette er et dumt spørsmål: Kan jeg varme opp ca. 1/2 stor kebab til lunsj i morgen? Og hva er best metode (har ikke mikro)?

Jeg var på jobb i dag, og fikk ikke i meg noe lunsj. Var desperat sulten da jeg var på vei hjem 20.30, og stakk innom gatekjøkkenet og bestilte den største kebaben. Jeg klarte kun halvparten (den var seriøst diger!). Synd å kaste god mat, så tenkte jeg kunne ha rester til lunsj i morgen. Men det er jo en masse dressinger og sånt der og salatblader, så jeg er usikker på hvordan varme den opp. 

Anonymkode: 48806...550

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror salaten blir veldig ekkel hvis du varmer den opp. Hva med å spise den kald? Det er ganske godt. Source: fant en halv kebab i vesken min morgenen derpå engang og spiste den til frokost :fnise:

Anonymkode: 3213d...188

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror salaten blir veldig ekkel hvis du varmer den opp. Hva med å spise den kald? Det er ganske godt. Source: fant en halv kebab i vesken min morgenen derpå engang og spiste den til frokost :fnise:

Anonymkode: 3213d...188

Wow! 

Men kanskje det er forskjell på hva man spiser en morgen "derpå" og en helt vanlig lunsj? Uansett: Takk for tips! 

Anonymkode: 48806...550

AnonymBruker
Skrevet

Bare varm kjøttet opp i en kasserolle, og ta den tilbake i pitaen: eventuelt varm pitabrødet/rullekebaben i en stekepanne. Smaker godt og salaten blir ikke så ekkel

Anonymkode: 60b7f...b3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...