Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 Kom til å tenke på noe litt morsomt her om dagen. Hva om 20 år, om Kvinnguiden fortsatt eksisterer og dette diskusjonsforumet fortsatt finnes tilgjengelig. Våre barn vil begynne å komme hit og lese våre tidligere innlegg. De vil selvsagt finne ut hvem vi er ut i fra bilder av oss selv og alle beskrivelser. Og de synes det er kjempegøy, helt til de roter seg inn på Seksualitet og finner ut at mamma og pappa har hatt sex i skolegården deres, eller var utro for x antall år siden eller at det beste pappa vet er å slikke mamma. Hvordan vil barna reagere? Noen reaksjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 30. juli 2002 #2 Del Skrevet 30. juli 2002 Barna mine får nok ikke se KG de, for når de begynner å komme i den mest nysgjerrige alderen så kutter jeg KG Neida. Jeg kan godt vise dem, men mammas nick får de ikke vite. Det finner de nok ut av heelt selv utifra måten å uttrykke meg på! Artig tanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 *ler* Mamma skriker - og pappa er stille som en mus. Kan nesten se de små fingrene sitte der å klikke seg frem.. Morsom tanke, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå