Gå til innhold

Broadchurch - begynne rett på sesong 3?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har fulgt med på Broadchurch - går det fint å begynne rett på den sesongen som begynner i dag, eller er det best å se sesong 1 og 2 først? Takk for svar :)

Anonymkode: 336cd...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du kommer til å skjønne noenting hvis du ikke har sett sesong 1 hvertfall. Uten at jeg har sett sesong 3, så jeg vet forsåvidt ikke plotet for den. Men sesong 2 begyde hvertfall veldig på sesong 1 sine hendelser. 

Anonymkode: 48431...d6d

Skrevet

Jeg har bare sett traileren og noen intervju angående sesong 3, men tror ikke denne sesongen henger nevneverdig sammen med de to første - med unntak av historien bak hovedkarakterene - men den har neppe avgjørende betydning for å kunne henge med på plottet.

AnonymBruker
Skrevet

Ser på Broadchurch nå. Og hun Beth Latimer var med i Missing. Hadde samme navn i den serien. Og der dukket mannen hennes opp også. Noen som har sett begge?

I Missing for scant sønnen til Mark og Beth. Ollie. Skriver de sammen disse to seriene?

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg mener at man burde alltid begynne på den første sesongen når man skal starte med en tv serie for første gang. 

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på Broadchurch nå. Og hun Beth Latimer var med i Missing. Hadde samme navn i den serien. Og der dukket mannen hennes opp også. Noen som har sett begge?

I Missing for scant sønnen til Mark og Beth. Ollie. Skriver de sammen disse to seriene?

Det du beskriver, er personene og handlingen i Broadchurch sesong 1. The Missing handler om helt andre personer. 

Anonymkode: 89c8d...991

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver, er personene og handlingen i Broadchurch sesong 1. The Missing handler om helt andre personer. 

Anonymkode: 89c8d...991

Nei, ekteparet med den savnede sønnen som het Ollie(Olivier) var plottet til missing sesong en.. 

Anonymkode: c97a9...501

Gjest Chillpill
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, paret i The Missing het Tony og Emily Hughes. De som spiller ekteparet  Latimer i Broadchurch spilte ikke i The Missing. Dette kunne du strengt tatt googlet selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man se sesong 1 og 2 da? 

Ikke ts

Anonymkode: 8a6c5...8af

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se sesong 1 og 2 da? 

Ikke ts

Netflix

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, skravlus skrev:

Netflix

Takk. Har ikke Netflix så må stå over. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Har ikke Netflix så må stå over. 

Sesong 2 ligger på nrk nett-tv, men det er jo litt kjedelig å ikke få se sesong 1 først.

Skrevet
På 17.4.2017 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Til dere som har fulgt med på Broadchurch - går det fint å begynne rett på den sesongen som begynner i dag, eller er det best å se sesong 1 og 2 først? Takk for svar :)

Det vil være enkelte ting som du ikke vil forstå uten å ha sett de to første sesongene, men så langt (2 episoder) synes jeg ikke at du går glipp av særlig mye dersom du ikke har sett disse sesongene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...