AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Dere som har babyjogger city elite eller andre sportsvognen uten mulighet til å vende barnet mot deg, bruker du sportsvognen når barnet må bytte til sportsdel i 6-8 mnd alderen? Eller har dere en annen vogn som kan vendes? Har en diskusjon med mannen om hvordan vi skal gjøre det med barnet vårt, da jeg helst vil ha det vendt mot meg en stund til. (Barnet er 6 måneder) Anonymkode: c512c...694
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Brukte en annen vogn. Den forovervendte står stort sett parkert hjemme og brukes til soving på altanen. Anonymkode: 4b724...f3f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte en annen vogn. Den forovervendte står stort sett parkert hjemme og brukes til soving på altanen. Anonymkode: 4b724...f3f Kan jeg få spørre hvilken vogn du brukte? Anonymkode: c512c...694
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brukte en annen vogn. Den forovervendte står stort sett parkert hjemme og brukes til soving på altanen. Anonymkode: 4b724...f3f Samme her. Barnet mitt virker til å trives best når han kan se meg når vi er ute og triller, da bruker vi Stokke trailz . Har en Babyjogger som jeg bruker til løpeturer mens han sover, evt står den på verandaen og brukes til dagsoving der. Han er ett år. Anonymkode: ef2fa...8b5
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Jeg har TFK Joggster III, og brukte multi-x bagen som sittedel til barnet var rundt året. Den kunne jeg snu hvilken vei jeg ønsket. Fra ca et år gammel brukte jeg sportsdelen som er vendt forover, men vognen har takluke så vi fortsatt kunne ha kontakt gjennom den. Anonymkode: fb551...4d2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Brukt babyjogger siden 4 mnd alder. H*n liker å se seg rundt. Er nå 1 år og den brukes like aktivt i dag som før.. bytta ved 4 mnd alder da h*n ble sinna hver gang h*n ble lagt i liggedel... Anonymkode: fbee6...29f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Har han vendt mot meg, men blir mest brukt når han sover. Er han våken er han i bæresele mot meg. Savner å kunne snakke med han, vise han ting osv. Nå sitter han jo bare der og leker for seg selv. Kommer til å kjøpe en billig brukt fremovervendt vogn som jeg skal bruke til ca. 1,5år. Han er 8mnd nå. Anonymkode: 54056...f97
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har han vendt mot meg, men blir mest brukt når han sover. Er han våken er han i bæresele mot meg. Savner å kunne snakke med han, vise han ting osv. Nå sitter han jo bare der og leker for seg selv. Kommer til å kjøpe en billig brukt fremovervendt vogn som jeg skal bruke til ca. 1,5år. Han er 8mnd nå. Anonymkode: 54056...f97 Så du bruker bakovervendt vogn? Hvilken bruker du?😊 Anonymkode: c512c...694
atropos Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Vi hadde emmaljunga duo Edge der sportsdelen vender mot meg hvis man vil. Bytta til mountain buggy da kiden var et år ca. Syntes det var veldig tidlig å la han se fremover da vi var nødt til å gå fra bag til sittedel, så derfor ble det emmaljunga i en periode. Vi kjøpte den brukt, men sittedelen hadde ikke blitt brukt av forrige eier.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Byttet til Britax Smile ved 6 måneder. Baby Joggeren er og blir bare en sovevogn... Kjipt, da den var så dyr. Anonymkode: a148c...33f
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du bruker bakovervendt vogn? Hvilken bruker du?😊 Anonymkode: c512c...694 Haha, litt trøtt i dag, mente at jeg har han fra meg, i babyjogger, har lyst på en der han sitter sånn at jeg kan se han.. Anonymkode: 54056...f97
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, litt trøtt i dag, mente at jeg har han fra meg, i babyjogger, har lyst på en der han sitter sånn at jeg kan se han.. Anonymkode: 54056...f97 Da forstår jeg🙊 Anonymkode: c512c...694
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 Vi måtte også bytte vogn da jr. var 5 mnd og ikke fikk plass i bagen lengre (var vinter og hadde voksipose i). Uaktuelt for meg å ha en så liten baby (som da ikke kunne sitte enda) andre veien. Prøvde noen dager, ble stressa av å ikke se han. Det samme når han begynte å sitte. Nå bruker vi den som sovevogn i barnehagen - helt perfekt til det 👍🏻 Anonymkode: f04b5...2b6
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #14 Skrevet 18. april 2017 Brukte det mest fra barnet var 1 år, men til siste ble det brukt om sommeren da hun var 8 måneder. Gikk fin-fint, men foretrekker at barnet sitter mot meg.. Barnet vil helst se fremover da Anonymkode: ae6de...a27
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #15 Skrevet 18. april 2017 Har kun brukt framovervendt sportsvogn til to barn ( når de var ferdig med baggen), har aldri vært noe problem og følte ikke jeg mistet noe kontakt eller oversikt av den grunn. Begge barna likte det godt. Men de kunne begge sitte godt, da. Samme med bæresele, de ville kun sitte utovervendt, ikke mot meg. Man ser dem jo, de sitter jo der, rett foran nesa på deg, ikke noe problem å snakke sammen og man ser det samme, ikke hver sin vei? Anonymkode: 35a53...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå