AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Jeg tror jeg har blitt ghostet (altså fadet ut) på Tinder... Skikkelig ekkel følelse selv om det bare er Tinder. Traff en fyr, kun chattet, men har vært 24/7. Nesten kun på hans initiativ men vi har utvekslet meldinger jevnt i løpet av dagen og av og til i mange timer i strekk. Han er på reise nå vi har ikke fått truffet hverandre men har chattet mye om det. Nå plutselig har alt forandret seg. Fra at han skriver god natt, god morgen, litt komplimenter og hva han gjør på om dagene kommer det ingenting (begynte i går ettermiddag). Jeg sendte en casual melding nå i kveld og fikk svar med en gang men ikke noe mer. Han virker veldig seriøs og vi chattet masse om hvor utrolig god kjemi vi har. Han sa helt av seg selv at det kun var meg han har kontakt med fra Tinder. At han er ute etter noe ordentlig. Prøver å si til meg selv at hvis jeg virkelig hadde blitt ghostet så hadde han ikke svart så fort på siste mld, men han er sannsynligvis for høflig til å la være å svare. Slitsomt å ha is i magen og bare vente og se. Noen som har opplevd det samme? Vet det bare er et døgn men det er et døgn som er 100% forskjellig fra de andre dagene så NOE er det. Fra å gå fra å ikke kunne vente til å møtes til ingenting på ett døgn. Fra hjertefjes og bilder til gif's og tommel opp. Føler liksom ikke jeg kjenner han godt nok til å spørre om noe er galt heller, for jeg skjønner jo at det er det. Vanligvis ville jeg ikke brydd meg men vi har hatt så intens kontakt og alt har virket så riktig at jeg har grodd noen forventninger. Ingen andre kan sammenlignes med han her. Finnes det noe som helst jeg kan gjøre annen enn å play it cool? Anonymkode: 3ec5d...c4d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Du har ikke engang møtt ham?? Da ville jeg ikke lagt noe i det. Et møte bør finne sted innen en viss sted om det skal være noe potensiale. Anonymkode: 8d73f...ca3 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke engang møtt ham?? Da ville jeg ikke lagt noe i det. Et møte bør finne sted innen en viss sted om det skal være noe potensiale. Anonymkode: 8d73f...ca3 Er enig, men hvis ikke han hadde vært på reise så hadde vi nok møttes allerede etter dag 1. Han kommer tilbake mot slutten av denne uken og han har pushet på for at vi skal møtes da. Derfor føles det veldig rart å gå fra kontakt døgnet rundt til ingenting uten forklaring, men det er kanskje vanlig? Anonymkode: 3ec5d...c4d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Det er ikke annet du kan gjøre enn å avvente hva som skjer. Hvis han er på jobbreise kan det være forskjellige omstendigheter rundt ham som gjør at han ikke har mye tid/overskudd til å kontakte deg, spørs hva han er opptatt med. Fortsetter han med å trappe ned kontakten etter at han kommer hjem og ikke lenger er så ivrig på å treffe deg, får du enten spørre direkte eller bestemme deg for å gå videre uten ham. Anonymkode: e67f3...59e
Katten.2.0 Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Det er naturlig at interessen og ilden forsvinner om man ikke møtes innen høvelig kort tid. Tinder gir jo også tilgang til et ubegrenset antall nye mennesker som kan ta over interessen. Er ganske normalt at samtaler dør ut. 2
Ananas. Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Hvis han er på reise er det jo naturlig at noen døgn er mye travlere enn andre, uansett om det er jobbreise eller fritidsreise. Det kan godt være at han fader ut, men ett døgn er for kort tid til å bedømme det, spesielt når han reiser. 2
Vemund Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 (endret) Kanskje ting er litt ferdigchatta, litt travle tider.. og på tide å møtes. Endret 18. april 2017 av Vemund
SemperFi Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Har selv vært frakoblet pga reise/ferie i over 30t enkelte ganger, de som friker ut pga slikt blir som regel bare slettet. Blir litt for intensivt om maset skal allerede starte i begynnelsen. Ha is i magen, får du ikke svar etter 4-5 dager, så har du blitt ghostet. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Har han barn? Hvis han ha de i påska kan det ha noe å si det og.. Anonymkode: 15545...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå