Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå kjøpt inn 1 kg Sukrin gold... Har ikke blitt helt fan hittil. Funker greit nok i pannekaker, og tenker å lage snickers-kuler. Hva mer kan jeg bruke den til, der man ikke kjenner smaken så mye? Synes ikke det var godt på grøt for eksempel. 

Anonymkode: bba72...492

Skrevet

Jeez, du må kjøpe sukrin pluss hvis du skal bruke det som strø-sukker. Sukrin gold er sånn du hiver en teskje av oppi vaffelrøra. Ikke noe du strør med.

AnonymBruker
Skrevet

16 minutter siden, Uffda skrev:

Jeez, du må kjøpe sukrin pluss hvis du skal bruke det som strø-sukker. Sukrin gold er sånn du hiver en teskje av oppi vaffelrøra. Ikke noe du strør med.

Haha, det forklarer alt. Takk. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå kjøpt inn 1 kg Sukrin gold... Har ikke blitt helt fan hittil. Funker greit nok i pannekaker, og tenker å lage snickers-kuler. Hva mer kan jeg bruke den til, der man ikke kjenner smaken så mye? Synes ikke det var godt på grøt for eksempel. 

Bruker det stort sett bare i kombinasjon med tagatesse! :)

Skrevet

Jeg bruker det i fløte som jeg pisker til krem.

Gjest Peanut
Skrevet

Jeg bruker generelt Sukrin til det meste som man ellers har sukker/melis/brunt sukker i, men fordi det er så mye søtere så halverer jeg ofte. 

Skrevet

Jeg synes Sukrin Gold smaker bedre enn hvit Sukrin. Jeg bruker det med havregryn og melk, i vaffelrøre, på pannekaker mm.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sukrin gold i havregrøten, men blander den inn mens det koker opp istedenfor å strø oppå.

Anonymkode: a7c2e...73e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...