AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Har nå kjøpt inn 1 kg Sukrin gold... Har ikke blitt helt fan hittil. Funker greit nok i pannekaker, og tenker å lage snickers-kuler. Hva mer kan jeg bruke den til, der man ikke kjenner smaken så mye? Synes ikke det var godt på grøt for eksempel. Anonymkode: bba72...492
Uffda Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Jeez, du må kjøpe sukrin pluss hvis du skal bruke det som strø-sukker. Sukrin gold er sånn du hiver en teskje av oppi vaffelrøra. Ikke noe du strør med.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 16 minutter siden, Uffda skrev: Jeez, du må kjøpe sukrin pluss hvis du skal bruke det som strø-sukker. Sukrin gold er sånn du hiver en teskje av oppi vaffelrøra. Ikke noe du strør med. Haha, det forklarer alt. Takk. Anonymkode: bba72...492
MangoMani Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nå kjøpt inn 1 kg Sukrin gold... Har ikke blitt helt fan hittil. Funker greit nok i pannekaker, og tenker å lage snickers-kuler. Hva mer kan jeg bruke den til, der man ikke kjenner smaken så mye? Synes ikke det var godt på grøt for eksempel. Anonymkode: bba72...492 Bruker det stort sett bare i kombinasjon med tagatesse!
penny_ Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Jeg bruker det i fløte som jeg pisker til krem.
Gjest Peanut Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Jeg bruker generelt Sukrin til det meste som man ellers har sukker/melis/brunt sukker i, men fordi det er så mye søtere så halverer jeg ofte.
Franord Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Jeg synes Sukrin Gold smaker bedre enn hvit Sukrin. Jeg bruker det med havregryn og melk, i vaffelrøre, på pannekaker mm.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Jeg bruker sukrin gold i havregrøten, men blander den inn mens det koker opp istedenfor å strø oppå. Anonymkode: a7c2e...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå