Gå til innhold

Å ha flere elskere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har flere elskere som dere bytter på? Hva er fordelene og hva er ulempene?

Selv er jeg singel og fordi jeg ikke har funnet noen jeg ønsker å være eksklusiv med, har jeg endt opp med et lite utvalg med mer eller mindre faste elskere. Jeg bor på et lite sted og må derfor være forsiktig og går aldri på byen, og derfor har jeg helt bevisst ikke lett etter en elsker som er lokal. Og siden de da bor fra 4 - 30 mil unna meg, så er det begrenset hvor ofte jeg får sett dem. Og derfor passer det helt fint å ha flere å ha tilgang på.  Jeg treffer dem veldig sporadisk, noen bare en gang i året, mens andre litt oftere. Selvsagt så bedriver jeg sikker sex, om noen lurte på det.

Men jeg lurer litt på hvor vanlig det er? Og om det er vanlig å være åpen om det, både til venner og til elskerne man har. Jeg vet at noen av mine elskere bare har meg, mens andre har andre i tillegg. Og det er helt greit for meg, uten at det er et tema vi snakker veldig mye om.

Anonymkode: 2b953...b70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg var deg hadde jeg ikke tatt det opp med de du holder på med. Klart, du har ingen forpliktelse til å kun være med den ene, men man vet jo aldri hvordan de kan føle det om du sier at du holder på med flere - selv om de vet at du ikke gjør noe galt.

For å holde ting enkelt og greit snakker du ikke om det med mindre temaet dukker opp :) 

Og jeg tror at strategien din er veldig lur om du bor et lite sted! Det er ikke noe galt å "ligge rundt", men du vet, folk snakker nedlatende uansett...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to elskere, og det har med tiden blitt et bevisst valg. Det kommer aldri til å bli noe mer med de, men jeg koser meg med variasjonen.

Jeg håper på å beholde de en god stund, og ihvertfall at ikke begge forsvinner samtidig :) 

Problemet er egentlig å få menn til å være elskere over en viss periode, og ikke bare ONS. Ofte så trekker de seg fordi de er redd presset som kan komme og det kan være litt vanskelig å snakke om. Jeg trenger noe mer hygge rundt de kveldene enn at de ringer på døra og kler av seg.... Det må være en viss forhistorie. PÅ morgenen liker jeg også at det er kos, men når de går så er jeg ferdig for en stund. Da kan jeg nyte minnene på egenhånd;) . Jeg storkoser meg :) 

Anonymkode: daa5a...b44

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet

Har hatt flere knullevenner samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler virkelig at de ikke kjenner hver andre eller blir kjent med hverandre :P det skaper drama. Gutter klager alltid på oss jenter - men de kan faen meg være dramaqueens de også.

Anonymkode: fe75b...835

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, menn kan også være dramaqueens. Derfor har jeg funnet ut at det sikreste er å finne seg opptatte menn som elskere. De kan ikke lage drama for da går det bare utover dem selv. Bakdelen er jo at dersom dama får vite det, så er virkelig helvete løs, og da er det alltid den andre dama som blir svarteper, mannfolka blir som regel tilgitt. Så da er det ekstra viktig å være forsiktig.

AnonymBruker
Skrevet

Har 6 forskjellige jenter jeg holde på med. Vil du ha mitt ærlige svar? Det kan fort bli litt mye drama å konkurranse om å få min oppmerksomhet. Er slitsomt til tider, men klarer ikke å la være.:P

Anonymkode: d6ad3...429

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, menn kan også være dramaqueens. Derfor har jeg funnet ut at det sikreste er å finne seg opptatte menn som elskere. De kan ikke lage drama for da går det bare utover dem selv. Bakdelen er jo at dersom dama får vite det, så er virkelig helvete løs, og da er det alltid den andre dama som blir svarteper, mannfolka blir som regel tilgitt. Så da er det ekstra viktig å være forsiktig.

Jeg ville aldri basert sexlivet mitt på å være en homewrecking drittkjerring. Og det var jeg som skrev om at jeg hadde to elskere lengre opp.

Vi har visst ingenting til felles likevel. Du er grusom, jeg er fri.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har vel 4 stk jeg ligger med fast men over 3 mnd har jeg hatt 7 forskjellige. De 3 siste av dem fant ut av hverandre og synes ikke det var greit eller fikk følelser. Synes det er topp og spenning med variasjon. Man må jo leve singellivet når man har sjangs

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Edie, mod.

Skrevet

Det er jo bare å ha en åpen og grei kommunikasjon. De fleste pulevenner er inneforstått med at man møter andre òg.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, frustrertjente123 skrev:

Jeg har vel 4 stk jeg ligger med fast men over 3 mnd har jeg hatt 7 forskjellige. De 3 siste av dem fant ut av hverandre og synes ikke det var greit eller fikk følelser. Synes det er topp og spenning med variasjon. Man må jo leve singellivet når man har sjangs

Har du møtt noen som har tent på at du ligger med andre også? Jeg synes det er gøy å høre om andre når jeg ligger med noen jeg ikke har følelser for. Høre hva de andre liker. Hva som skje osv. 

Anonymkode: d22dd...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...