Frogke Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Jeg mener jeg har ikke fått meg dette spillet enda. Men de ser nå nokså sofistiskert ut. Men så vet jeg ikke om fyren er en muslim engang. Iallfall arabisk iallfall. Ser brun ut, kan sloss mot monstre og har en sofistikert turban på hodet. Jeg synes de ser nokså kule ut i spill iallfall. http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Minwu
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Hvorfor liker ikke folk mørkhudete? Skurken i Zelda spillene er jo neger... Anonymkode: ed672...3a9
Mari Y Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 4 timer siden, Frogke skrev: Jeg mener jeg har ikke fått meg dette spillet enda. Men de ser nå nokså sofistiskert ut. Men så vet jeg ikke om fyren er en muslim engang. Iallfall arabisk iallfall. Ser brun ut, kan sloss mot monstre og har en sofistikert turban på hodet. Jeg synes de ser nokså kule ut i spill iallfall. http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Minwu Forstod ikke helt hvor du ville hen her, men det er gjerne det at man frykter det som virker annerledes, og som man har lite erfaring med. Jeg har en tanke om at dette gjerne forsvinner i møte med mennesker.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker ikke folk mørkhudete? Skurken i Zelda spillene er jo neger... Anonymkode: ed672...3a9 Du burde kanskje se på det du driver å slgner drit om, før du dummer deg enda mer ut. Anonymkode: e6c3d...7e8 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 7 timer siden, Mari Y skrev: Forstod ikke helt hvor du ville hen her, men det er gjerne det at man frykter det som virker annerledes, og som man har lite erfaring med. Jeg har en tanke om at dette gjerne forsvinner i møte med mennesker. Øst-Europa fryktet også ottomanene som var annerledes og ingen hadde erfaring med. Dette har ikke forsvunnet i møte med dem dessverre. Sikkert på grunn av alle skadene de har påført lokalbefolkningen over flere hundre år. Anonymkode: 119ed...63f
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 (endret) feil Endret 18. april 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du burde kanskje se på det du driver å slgner drit om, før du dummer deg enda mer ut. Anonymkode: e6c3d...7e8 Jeg har ikke slengt dritt om noe, du siterte feil innlegg. Anonymkode: ed672...3a9
Mari Y Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Øst-Europa fryktet også ottomanene som var annerledes og ingen hadde erfaring med. Dette har ikke forsvunnet i møte med dem dessverre. Sikkert på grunn av alle skadene de har påført lokalbefolkningen over flere hundre år. Anonymkode: 119ed...63f Sikkert både ja og nei, men nå snakket jeg ikke om imperiebyggere for flere hundre år siden, jeg snakker om enkeltmennesker. Og jeg temmelig sikker på at møte med muslimer har vært ganske forskjellig igjennom historien, det også. Vikingene gjorde jo f eks handel med araberne, så alt kan ikke ha vært så ille til enhver tid😉. I et historisk perspektiv har kristendommen vært 10 ganger verre, men om man skal dra opp gammel historie er vel ikke akkurat dette et spesielt godt eksempel, for jeg sier ikke at folkeslag og religioner ikke har vært i krig med hverandre. Men at hvordan man dømmer andre som enkeltmennesker kan forandre seg i kontakt med dem. De som har muslimske og jødiske venner vet jo gjerne hva jeg snakker om.
Mari Y Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 22 timer siden, Frogke skrev: Jeg mener jeg har ikke fått meg dette spillet enda. Men de ser nå nokså sofistiskert ut. Men så vet jeg ikke om fyren er en muslim engang. Iallfall arabisk iallfall. Ser brun ut, kan sloss mot monstre og har en sofistikert turban på hodet. Jeg synes de ser nokså kule ut i spill iallfall. http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Minwu Turban brukes gjerne av sikher.
Gjest Newroz Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Litt usikker på om jeg forstår hvor du vil, men mener du at folk bør like muslimer fordi det er noen muslimske karakterer i et rollespill du har funnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå