Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det å drikke pepsi max? Det er visst mye bedre å drikke det enn vanlig brus. 

Noen flere som drikker det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste drikken som er sunn i hverdagen er vann. Pepsi Max er selvsagt et bedre alternativ enn vanlig Pepsi til helgekosen. Tror ikke mange er klar over man f.eks får økt sultfølelse av Pepsi Max som igjen fører til at man sakte men sikkert legger på seg.

Anonymkode: e435a...e4a

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste drikken som er sunn i hverdagen er vann. Pepsi Max er selvsagt et bedre alternativ enn vanlig Pepsi til helgekosen. Tror ikke mange er klar over man f.eks får økt sultfølelse av Pepsi Max som igjen fører til at man sakte men sikkert legger på seg.

Det er faktisk sant. Man blir mer sulten av å drikke pepsi max. Det har jeg merket. Blir fortere mett når man drikker vann

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker det hver dag og får ikke økt sultfølelse av det. Det med sultfølelse tror jeg er indivduelt. Det er deimot veldig lett å drikke for mye av det når man først begynner, selv drikker jeg alt for mye og vet at det ikke er bra for tennene eller kroppen generelt i de mengdene, selv om jeg ikke legger på meg av det. Synes fortsatt det er et bedre alternativ enn sukkerbrus, men man bør ikke få den uvanen at man drikker veldig mye av det, sånn som mange gjør. 

Anonymkode: fd828...a96

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig mett av det. Det blir jeg egentlig av alt med kullsyre...

Visste ikke at de sukkerfrie alternativene var sunnere. Trodde at det var mer usunt med Max og Zero siden det inneholder så mye kunstig. Ikke at det noen gang har fått meg til å droppe avhengigheta mi :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker Pepsi Max hver dag🙈 Har ikke merket noe til økt sultfølelse. Er slank. 

Anonymkode: 06ce2...e5f

• Liker 1
Skrevet

Jeg drikker Pepsi Max hver eneste dag, mye av det, og det har jeg tenkt å fortsette med. Jeg drikker knapt alkohol og jeg kuttet ut røyken for flere år siden, så èn last har jeg bevilget meg å ha. Det kunne vært noe langt verre :-)

Eller jo, jeg har en last til... jeg spiser egentlig for mye sjokolade også. Men det prøver jeg å kutte ned på. Blir for mye sukker. Har ikke så lett for å legge på meg, men det blir for mye sukker uansett.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker Pepsi Max hver dag🙈 Har ikke merket noe til økt sultfølelse. Er slank. 

Anonymkode: 06ce2...e5f

Må ikke være feit fordi man drikker pepsi max. Det er bare ikke så bra for tennene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke slenge inn kilder istedenfor dine egne personlige meninger om pepxi max. Er det reelt at det øker sultfølelsen? Jeg har aldri opplevd det og jeg har drukket cola-zero lenge og er veldig slank. 

Anonymkode: fa521...11a

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke slenge inn kilder istedenfor dine egne personlige meninger om pepxi max. Er det reelt at det øker sultfølelsen? Jeg har aldri opplevd det og jeg har drukket cola-zero lenge og er veldig slank. 

Anonymkode: fa521...11a

Du får ingen energi av pepsi max, men det är ändå jävligt dumt att dricka om du tänkte gå ner i vikt. Då det innehåller sötningsämnen så tror kroppen att den får socker, men eftersom PM är tomt på energi så störs ämnesomsättningen. Du blir hungrigare och mer sugen på sötsaker, och förbränner mindre fett.

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste drikken som er sunn i hverdagen er vann. 

Hæ? Finnes det ingen andre drikker som er sunne?

Skrevet
Akkurat nå, Minamemina skrev:

Du får ingen energi av pepsi max, men det är ändå jävligt dumt att dricka om du tänkte gå ner i vikt. Då det innehåller sötningsämnen så tror kroppen att den får socker, men eftersom PM är tomt på energi så störs ämnesomsättningen. Du blir hungrigare och mer sugen på sötsaker, och förbränner mindre fett.

Jeg elsker hvordan du plutselig ble svensk midt i tråden! :D

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, minister-mio skrev:

Jeg elsker hvordan du plutselig ble svensk midt i tråden! :D

Haha ja jeg bor i sverige så skriver litt norsk og litt svensk :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri følt noe ekstra sult av å drikke Pepsi Max. Har dog aldri drukket noen store mengder da det fort begrenser seg pga at Pepsi Max ikke akkurat er noen favoritt smaksmessig. 

Anonymkode: f3d78...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...