Gå til innhold

Menn - beskriv den perfekte dama

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange menns sier de liker damer som ikke er så opptatt av sminke, hår etc.. men jeg mistenker at de egentlig vil ha nettopp det. Eller tar jeg feil?

Anonymkode: 292cb...878

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha en kvinne som ser ut som kliss, hvor løsvippene henger fast i puta. Liker naturlig og lettsminkede kvinner.

Anonymkode: 965ad...293

• Liker 1
Skrevet

Den perfekte dama er deilig uperfekt. Hun tør å være seg selv, kan gjerne være litt rar og sær. Hun gjemmer seg ikke bak en maske, er frisk og naturlig. Hun har øyne jeg kan drukne i, og et smil jeg ikke klarer å unngå å smile tilbake av. Hun er positiv, morsom og leken. Ærlig, kosete og intelligent. Og hun tar meg for den jeg er. Ser utfordringer istedet for problemer. Og hun er selvsagt glad i meg.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sphere skrev:

Den perfekte dama er deilig uperfekt. Hun tør å være seg selv, kan gjerne være litt rar og sær. Hun gjemmer seg ikke bak en maske, er frisk og naturlig. Hun har øyne jeg kan drukne i, og et smil jeg ikke klarer å unngå å smile tilbake av. Hun er positiv, morsom og leken. Ærlig, kosete og intelligent. Og hun tar meg for den jeg er. Ser utfordringer istedet for problemer. Og hun er selvsagt glad i meg.

Hva hvis de har noen kilo for mye? (les mange):fnise:

Anonymkode: 5c5f1...1e8

AnonymBruker
Skrevet

Smakspreferanser blant oss menn er individuelle, og kan variere meget. Noen menn liker kvinner som bruker mye sminke og tid på utseende sitt, andre menn liker et mer naturlig utseende. Personlig liker jeg best lettsminkede kvinner.

Anonymkode: 1713d...d96

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis de har noen kilo for mye? (les mange):fnise:

Anonymkode: 5c5f1...1e8

Kommer jo an på hvor mange, men helt seriøst handler det i langt større grad om en aktiv livsstil enn antall kg. 

AnonymBruker
Skrevet

Adelen

Anonymkode: ca4bd...79f

AnonymBruker
Skrevet

b01e73769018fb066f1df6612224c539.jpg

Anonymkode: b0ffe...c26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange menns sier de liker damer som ikke er så opptatt av sminke, hår etc.. men jeg mistenker at de egentlig vil ha nettopp det. Eller tar jeg feil?

De vil nok helst ha ei som er naturlig vakker. Men så fort sminken kommer på blir nok mange blendet uansett så lenge det ikke går overboard.

Anonymkode: 691b0...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2b9b0aaa2dca84a37924fcf98fbe810b.jpg

Anonymkode: a1775...9a4

Gjest Overrasket
Skrevet

"Perfekt" er helt umulig for meg beskrive i detalj. Det er en følelse, ikke en fysisk form. For meg er vel en kvinne perfekt dersom man også elsker småfeilene/ufullkommenhetene hennes, noe vi jo alle har.

Skrevet

Smart, treningsglad, åpensinnet,blir ikke fornærmet lett, feminin, tar initiativ til sex selv(viser tydelig at hun vil ha meg)- mye og ofte, utadvendt/energisk/blid/leken(ikke bare seksuelt) +harEtLiv og interesser utenom meg og festing + snill mot andre enn bare meg

En sånn jente på min alder og jeg er klar for å slå meg ned og bli kjærester nesten uavhengig av utseendet

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ikke nødvendigvis kvinners sminke- og hår-interesse menn finner attraktivt, jeg tror mange menn er tiltrukket av pene kvinner, symmetriske, pene trekk, og da er det selvsagt noen få som er så naturlig vakre at de ikke har stort å vinne på å bruke sminke, men for kvinner flest gir sminke en mulighet til å fremstå på sitt beste, fremheve sine mest flatterende trekk. Det er altså ikke sminken i seg selv menn ser etter, men en normalt pen jente har mulighet til å fremheve sine positive trekk ved riktig bruk av sminke, ved å kle seg smart osv. 

Alt kler den smukke heter det, og så urettferdig er faktisk verden. Når det gjelder å fremstå på sitt beste vil det altså være en del som har nytte av sminke. Men det finnes også et omvendt fenomen, nemlig at det er ved å stå frem helt naken og uten pynt man virkelig kommer til sin rett. Da snakker jeg om hele mennesket, inkludert kroppen. Jeg har mer enn en gang sett naturistkvinner som ikke er billedskjønne, men som virkelig «skinner» i sin smekre fasong og kroppslige harmoni, kvinner som har alt å tjene på at kroppens linjer får spille seg ut uten å brytes av bikinitruser og brystholder.    

Det finnes de som er velsignet med en så flott kropp og utseende at de hverken trenger sminke eller pene klær eller tjener på å være nakne på stranden, men for mange andre kan det være lurt å kjenne sine sterke sider og spille på dem.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...