Gå til innhold

KG gjør meg paranoid ang menn !!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater for tiden en mann jeg møtte via KG . Det var jeg som tok kontakt med han først. Han har slettet brukeren sin her etter mitt ønske da jeg ikke klarte stole på han. Blir helt paranoid av å lese her inne, og føler jeg gir opp en fin mann fordi andre menn på KG har vært drittsekker. Er det noen her som har funnet kjæresten via KG og kan avkrefte alt det negative folk sier? 

Driver å tester han når vi ikke er sammen så paranoid er jeg blitt !! Ber han sende meg snap til en hver tid slik at han ikke kan være med andre jenter og det gjør han alltid men poengene hans øker drastig på nattestid.. 

Han legger alltid bort mobilen når vi er sammen og han har aldri sendt snap av oss til venner og dette gjør jeg hele tiden

Leser mye her inne og tenker han er utro :( Hater paranoia!!! 

Anonymkode: 527f4...4fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har det ikke bra i dette forholdet. Enten må du stole på ham, eller så må du avslutte det. Det er heller ikke et godt tegn at han holder forholdet hemmelig(?)

Anonymkode: bda56...0f7

• Liker 3
Skrevet

Er det bare menn som he her på KG du er skeptisk til eller er det alle?

Det høres ihvertfall ikke ut som det bare er det du har lest her inne som påvirker deg - de fleste av oss leser jo de samme trådene, kanskje ikke like nøye og seriøst, men uten å bli så mistenksomme og kontrollerende av den grunn. Det må da ha vært noe du har opplevd som har ført til dette, ikke bare hva tilfeldige mennesker på nett slenger ut av seg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på dette er problem kgs menn har gitt deg eller er kommer av at du har truffet han gjennom kg. Skaff deg en psykolog å få behandling for sykelig sjalusi og kontrollbehov. 

Anonymkode: 49cf4...655

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, applestories skrev:

Er det bare menn som he her på KG du er skeptisk til eller er det alle?

Det høres ihvertfall ikke ut som det bare er det du har lest her inne som påvirker deg - de fleste av oss leser jo de samme trådene, kanskje ikke like nøye og seriøst, men uten å bli så mistenksomme og kontrollerende av den grunn. Det må da ha vært noe du har opplevd som har ført til dette, ikke bare hva tilfeldige mennesker på nett slenger ut av seg?

Poengene på snapchat'n hans kan øke med 100 poeng løpet av natten og vi sier natta samtidig !! Og i dag når vi var ute i solen og spiste iskrem fikk han en snap men han åpnet den ikke? 

Det kom frem i en tråd at KG menn ofte prøvde seg på flere og da ba jeg han slette brukeren sin fordi jeg tenkte han kunne gjøre det

AnonymBruker
Skrevet

Denne paranoiaen er ikke abre grunnet kg. Du burde snakke med noen om din manglende tillit til andre mennesker og behov for å overvåke og kontrollere dem. Andre mennesker skal ikke underkaste seg dine sykelige kontrollbehov, det er helt urimelig å forvente

Anonymkode: fc42f...f78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater for tiden en mann jeg møtte via KG . Det var jeg som tok kontakt med han først. Han har slettet brukeren sin her etter mitt ønske da jeg ikke klarte stole på han. Blir helt paranoid av å lese her inne, og føler jeg gir opp en fin mann fordi andre menn på KG har vært drittsekker. Er det noen her som har funnet kjæresten via KG og kan avkrefte alt det negative folk sier? 

Driver å tester han når vi ikke er sammen så paranoid er jeg blitt !! Ber han sende meg snap til en hver tid slik at han ikke kan være med andre jenter og det gjør han alltid men poengene hans øker drastig på nattestid.. 

Han legger alltid bort mobilen når vi er sammen og han har aldri sendt snap av oss til venner og dette gjør jeg hele tiden

Alt det du skriver her kan jo fort avsløre testingen din. 

En mann fra kg som har slettet seg pga nytt forhold kan umulig være mange. 

Anonymkode: 57b15...338

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne paranoiaen er ikke abre grunnet kg. Du burde snakke med noen om din manglende tillit til andre mennesker og behov for å overvåke og kontrollere dem. Andre mennesker skal ikke underkaste seg dine sykelige kontrollbehov, det er helt urimelig å forvente

Anonymkode: fc42f...f78

Har kanskje noe med at han er mye kjekkere enn meg og jeg forstår ikke hvorfor han vil ha meg ... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er få gode oppgeånde menn, de finnes, men er skjeldne. Ts: ingenting med kontrollbehov og gjøre, kun normal sunnhet. Bruk god TID, mennesker farger seg selv med tid.

Anonymkode: e34ac...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at han har slettet seg men poengene øker? Hvis han har slettet brukeren sin kan han ikke skrive nye innlegg. Hvis han får nye poeng er det fordi folk har likt gamle innlegg, ikke nye. Fordi han kan ikke skrive nye.

• Liker 1
Skrevet

Ingen tillitt - ingen forhold. At du er så paranoid og kontrollerende vil ødelegge forholdet for dere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at han har slettet seg men poengene øker? Hvis han har slettet brukeren sin kan han ikke skrive nye innlegg. Hvis han får nye poeng er det fordi folk har likt gamle innlegg, ikke nye. Fordi han kan ikke skrive nye.

Det var jeg som skrev innlegget jeg siterer. Misforsto deg. Hvis poeng øker på kveld, kan det være at folk har bedre tid på kvelden?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har kanskje noe med at han er mye kjekkere enn meg og jeg forstår ikke hvorfor han vil ha meg ... 

Det der handler om noe helt annet en om hvor og hvordan du har truffet han. Det er mange menn som er søpplete som bare rakkern, for all del, men oddsen for at han er det fordi du har truffet han gjennom kg er ikke større enn om du hadde møtt han i middagsselskap hos din beste venninne.

Dette handler om usikkerhet hos deg og har ingenting med han eller hvor kjekk er å gjøre. Du bør jobbe med deg selv, ditt selvbilde og hvordan du reagerer (kontroll-sjalusi) fordi det er noe som kan skyve fine folk bort fra deg. Det er store sjanser for at han liker deg veldig godt og syns du er like fin som du syns han er kjekk. Ingen som gidder date og slette profiler hist og her for å tilfredsstille en dame de ikke liker noe særlig liksom.

Anonymkode: 49cf4...655

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har slettet brukeren sin her etter mitt ønske da jeg ikke klarte stole på han.

cage2.gif

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så KG menn er safe?

Gjest gjestvest
Skrevet

Du setter dine egne forutsetninger. Om du ubevisst går på let etter å finne ham skyldig i utroskap vil du finne noe å tilfredsstille kravene. Du vil utforme det slik at rollen passer. Slik at du en gang for alle kan sette det til hvile. Slik at du kan hvile.

Du kan også velge den modige veien og satse. Du kan velge å gå din egen sti fremfor å gå i andres fotspor. Og se hvor den fører.

Du er deg. Du er ikke KG`s kvinner. Dine opplevelser, erfaringer er, burde være dine.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

For meg høres ikke dette ut som et problem KG-menn gir deg, men du gir KG-menn. Denne tankegangen om nesten-helt-sikkert-skyldig til det motsatte er bevist har stor sjanse for å bli en omfattende ødelegger for dere begge. 

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: cddb4...1a4

Gjest AnonGangerTo
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aiaiaiai!!!! Alt du gjør/har gjort er feil. 

Jeg ble kjent med min drømmemann på KG for 2 år siden. Jeg har aldri bedt han om å slette sitt brukernavn, har alltid stolt på han selv om vi bodde 5 timer fra hverandre og aldri testet han eller kontrollert han på noe som helst måte. Tror ikke vi ville vært samboere i dag om jeg gjorde det du gjør nå. 

Min anbefaling: SLUTT med det du driver med og SLUTT med paranoia! 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han?

Anonymkode: cddb4...1a4

20-åra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...