AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Jeg bare lurte på om det er flere som føler seg feit og "blææh" etter påsken? Jeg spiser til vanlig nokså sunt, men i påsken har det blitt mye vin, sjokolade, snacks osv. Liker ikke hvordan jeg føler meg etterpå. Føler jeg er pløsete, oppblåst og at det har lagt seg 10 kg fett på kroppen. Vet det ikke er realitet altså, men den følelsen... flere som har det litt sånn nå etter påske og andre høytider/ferier? Anonymkode: c79f8...398
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Nei, jeg har spist som normalt i grunnen. Kun et påskeegg med smågodt. Anonymkode: 6568c...420 1
..... Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Jepp, etter hver eneste ferie føler jeg det sånn. Spesielt jul og påske hvor man spiser mye snop. Heldigvis har jeg denne påsken greid å holde aktivitetsnivået på normalen, så føler ikke at det er like ille som før. Men, fra i morgen blir det kraftg skjerpings frem mot sommerferien!
Pringle Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Jeg har spist omtrent som vanlig, og veier meg daglig, så jeg er sikker på at "fat days" kun er innbilning, og de gjør meg ingenting lenger (fordi jeg har kontroll på matinntak og vekt og ikke bekymrer meg).
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Nei, har vært veldig mye i bevegelse i påsken og har faktisk gått litt ned i vekt, selv om jeg har kost meg med godteri innimellom. Anonymkode: a3860...8c9
Knaggrekke Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Jeg kjenner igjen følelsen. Pleier ikke ha det slik, men det ble sånn denne gangen. Mye mat og diverse "hele tiden". Jeg trives særdeles dårlig når rutiner brytes, noe som skjer i stor grad på hyttetur i ferier. Klar for hverdag nå.
penny_ Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Nei, jeg har ikke slike irrasjonelle tanker. 1
Gjest Athleisure Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Jeg spiser ikke mer usunt eller større mengder mat i påsken enn jeg gjør til vanlig, så har ikke det problemet nei
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 Ja jeg føler meg også slik, men nå spiser jeg ekstra sunt og trener mer de neste par ukene for å kompensere. Anonymkode: 73153...d05
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Ja, har det akkurat slik! Har vært på besøk i hele påsken, og har da spist den maten som ble servert; = rundstykker, eggerøre osv. I tillegg til at det ble noen bokser med øl hver dag. På grunn av dårlig vær og diverse annet, ble det ikke mulighet til å løpe så mye som jeg hadde tenkt i påsken heller, så det ble mindre mosjon enn jeg hadde planlagt på forhånd. Har gått opp 2 kilo, men regner med at det er væske og ikke så mye fett.. Etter en løpetur i dag følte jeg meg litt bedre, men kjenner det skal bli greit å komme inn i normalt gjenge igjen, selv om det er deilig å av og til spise seg skikkelig mett også! Anonymkode: a16de...618
Gjest GoldenLioness Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 (endret) Jeg har aldri forstått de som føler at fordi det er "påske", "jul" eller andre begivenheter som MÅ man fråtse i drittmat i en uke eller to. Jeg spiser som vanlig utenom en bedre middag på julaften og de to neste juledagene og Påskeaften. Utover det spiser jeg ikke masse godteri eller annet dritt hele uken fordi det heter jule/påskeuke. Jeg utnytter de dagene til å gå turer og komme meg ut i frisk luft med barnet. Endret 18. april 2017 av GoldenLioness
penny_ Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 (endret) 25 minutter siden, GoldenLioness skrev: Jeg har aldri forstått de som føler at fordi det er "påske", "jul" eller andre begivenheter som MÅ man fråtse i drittmat i en uke eller to. Jeg spiser som vanlig utenom en bedre middag på julaften og de to neste juledagene og Påskeaften. Utover det spiser jeg ikke masse godteri eller annet dritt hele uken fordi det heter jule/påskeuke. Jeg utnytter de dagene til å gå tuer og komme meg ut i frisk luft med barnet. Kan man ikke gjøre begge deler? Jeg nyter turer og godteri! Endret 18. april 2017 av penny_ 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, penny_ skrev: Kan man ikke gjøre begge deler? Jeg nyter turer og godteri! Seff, poenget var at jeg ikke ser poenget med å fråtse i en uke fordi det er helligdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå