Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en slank og pen mann i midten av tjueårene som burde ha mye å by på.
Jeg er imidlertid svært sjenert så jeg får ikke til å gå bort til jenter jeg synes er søte å sjekke dem opp :(

Selvtillit har alltid vært mangelvare på tross av at jeg VET at jeg er pen nok, morsom nok og smart nok til å kunne sjarmere mange jenter. Hvordan kan jeg oppføre meg for å bli flinkere til å sende sterkere signaler på at jeg om ikke annet i hvertfall er interessert i å bli sjekket opp?

Sex er seriøst ikke det viktigste, for meg er det aller viktigste å ha noen å dele dagene mine med noen å bry meg om å være glad i. Seksualiteten kommer i annen rekke, men er selvsagt heller ikke uvesentlig.

Tips settes stor pris på, jeg er så ensom og lei av å være singel bestandig :( 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm.... du virker faktisk litt arrogant. Du tenker det sikkert ikke selv og dette er ikke vondt ment. Men jeg tror du må tenke litt over hvordan du tenker om dette. Du VET at du er pen, morsom og smart.. så du mener at alle kvinner burde hive seg etter deg? Hva med å jobbe litt for dem? Spørre dem om ting de er interessert i? Eller ha noe interessant å fortelle selv. Dette handler om kjemi, ikke bare om deg. Jeg har vært på date med hyggelige fyrer som har vært sjenerte, men som jeg kjente at jeg ikke hadde lyst til å date. Mest fordi de ikke virket interessert. For eksempel: går du for å kjøpe en ny øl, spør om hun også har lyst på et glass. Spør henne om ting. Fortell vitser. Ikke bare sitt og vent på at hun skal oppdage hvor fantastisk du er. Jeg har faktisk vært mye mer interessert i mindre pene menn som heller ikke har vært festløver, fordi de sjarmerte meg i senk med humor og at de viste interesse for meg. :)

Anonymkode: 900a6...c83

• Liker 2
Skrevet (endret)

Enig med anonym over her når det gjelder hva du kan gjøre når du møter dem.

Jeg får det ikke helt til å stemme at selvtilliten mangler når du sier du VET hvor pen, smart og morsom du er.. Da tenker jeg du heller skal bruke ordet sjenert, og bare det.

Men har du prøvd nettdating? Der får du jo sjansen til å prate med vedkommende over nett før du møter dem. Kanskje det blir litt lettere da?

Endret av lali
AnonymBruker
Skrevet

Æhh, man kan være beskjeden når det kommer til handling, og man kan se i speilet om man ser ut som er takras eller ikke, uten å bli stemplet som arrogant og overlegen..... Det er mange pene mennesker, som er beskjeden når det gjelder sjekking! Men blir man automatisk arrogant hvis man ser det selv?? Vil nå heller si at TS virker reflektert. 

Har ikke så mange råd, da jeg er også er ekstremt beskjeden når det gjelder sjekking av menn, ble bare litt oppgitt over konklusjonene til de over 😧

Anonymkode: 14025...0bb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vel i kvinners øyne så kan man ikke både være pen, sjenert og attraktiv partner på samme tid. Man må velge om man er pen eller sjenert!

Anonymkode: 6e695...292

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Sliter også med ensomhet. Nå har jeg vært syk ganske lenge og det tærer skikkelig på. Jeg savner veldig å kunne gå ut, trene osv. Humøret mitt er veldig opp og ned om dagene.

Det er egentlig to ting du burde gjøre ts. Det ene er å lage deg en god tinder/nettdating profil så du kan møte damer der. Du må ha skikkelige bilder av deg selv ellers funker det ikke.

Så må du egentlig bare være sosial. Jeg ville hørt med venner om de vil være med på ulike aktiviteter som skjer hver uke i byen du bor i. Du burde også forkaste tanken om at du vil signalisere at du vil bli sjekket opp. Damene burde du sjekke opp selv og du vil få flere muligheter til å gjøre det om du er sosial og er med på ting :) Dette med at du er for sjenert til å ta initiativ er dumt, men du må bare bite i det sure eplet for hvis ikke du gjør noe taper du konkurransen. 

Siden du er virker litt mer seriøs skal jeg gi det et annet tips også. Jeg ville vært forsiktig med å være for seriøs med damer i begynnelsen når du først treffer noen. Om en dame virkelig liker deg fra starten av kan du godt være det, men mange damer er ute etter spenning, flørt og stimuli i begynnelsen. Dette gjelder spesielt damer du møter på byn. Kommer du og viser at du er en skikkelig kjærestegutt som vil bli bedre kjent løper de fortere enn svint. Folk i dag har som regel flere muligheter fordi man er to tastetrykk unna matcher og samtaler på tinder. Når du da kommer i fra en posisjon hvor du ikke har noen muligheter, mens damene har flere muligheter er det en skjevfordeling der som gjør at du trenger damene langt mer enn hva de trenger deg. Hvis du er sosial, oppegående og frempå vil du få flere muligheter og det vil hjelpe deg veldig når du treffer damer. De vil merke at du er en attraktiv mann.

Endret av Minesveiper
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm.... du virker faktisk litt arrogant. Du tenker det sikkert ikke selv og dette er ikke vondt ment. Men jeg tror du må tenke litt over hvordan du tenker om dette. Du VET at du er pen, morsom og smart.. så du mener at alle kvinner burde hive seg etter deg? Hva med å jobbe litt for dem? Spørre dem om ting de er interessert i? Eller ha noe interessant å fortelle selv. Dette handler om kjemi, ikke bare om deg. Jeg har vært på date med hyggelige fyrer som har vært sjenerte, men som jeg kjente at jeg ikke hadde lyst til å date. Mest fordi de ikke virket interessert. For eksempel: går du for å kjøpe en ny øl, spør om hun også har lyst på et glass. Spør henne om ting. Fortell vitser. Ikke bare sitt og vent på at hun skal oppdage hvor fantastisk du er. Jeg har faktisk vært mye mer interessert i mindre pene menn som heller ikke har vært festløver, fordi de sjarmerte meg i senk med humor og at de viste interesse for meg. :)

Anonymkode: 900a6...c83

Takk for svar, du har gitt meg litt å tenke på.

Selv om jeg vet at jeg er pen så har jeg ingen tanker om at kvinner burde ligge langflate etter meg eller noe slikt.

Du går utifra at jeg har henne på tomannshånd og bare mangler sosiale skills til å vise tilstrekkelig grad av interesse for henne, vel saken er den at jeg er så på trynet sjenert at jeg inn kommer så langt engang :(

Skrevet
4 timer siden, lali skrev:

Enig med anonym over her når det gjelder hva du kan gjøre når du møter dem.

Jeg får det ikke helt til å stemme at selvtilliten mangler når du sier du VET hvor pen, smart og morsom du er.. Da tenker jeg du heller skal bruke ordet sjenert, og bare det.

Men har du prøvd nettdating? Der får du jo sjansen til å prate med vedkommende over nett før du møter dem. Kanskje det blir litt lettere da?

Kanskje det er noe, mhm.

Takk for svar :)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Du kan gjerne sende PM til meg hvis du trenger noen å snakke med :tongue:

Skrevet

Jeg vet det ikke hjelper å si at du bare skal legge fra deg beskjedenhet. Men hva med å prøve å tenke litt "faen heller" og bare gjøre det? Det verste som kan skje er at du blir avvist.. og hva så? Det finnes veldig mange fisk i havet. Da går man videre. Se på det som litt øving.

Hva med å prøve deg på damer du ikke synes er så flotte først? Ja, jeg vet det høres veldig kynisk ut, og kan godt hende jeg får litt slakt for å si det. Men du trenger jo ikke akkurat ta de med hjem for så å dumpe de liksom. Men bare flørt med de ute på byen eller andre steder. Så kommer du over terskelen. Øvelse rett og slett. Og når du får god respons så vil det automatisk få bedre selvtillit. Da kan du upgrade.

Og prøv å gi litt faen i hva du sier. Vær deg selv og si det du mener, liker de det ikke så vil du uansett ikke ha de. At folk er avslappet og seg selv er uansett veldig tiltrekkende. Men når det er sagt, så har minesveiper et godt poeng. Ikke framstå som en kjærestegutt med en gang. Bare flørt og kos deg, ha det morsomt. Fokuser på her og nå og å ha det gøy. Så kommer kjæresten av seg selv naturlig etter hvert.

Gjest BlandaDrops
Skrevet (endret)
8 timer siden, Jackie Gleason skrev:

Jeg er en slank og pen mann i midten av tjueårene som burde ha mye å by på.
Jeg er imidlertid svært sjenert så jeg får ikke til å gå bort til jenter jeg synes er søte å sjekke dem opp :(

Selvtillit har alltid vært mangelvare på tross av at jeg VET at jeg er pen nok, morsom nok og smart nok til å kunne sjarmere mange jenter. Hvordan kan jeg oppføre meg for å bli flinkere til å sende sterkere signaler på at jeg om ikke annet i hvertfall er interessert i å bli sjekket opp?

Sex er seriøst ikke det viktigste, for meg er det aller viktigste å ha noen å dele dagene mine med noen å bry meg om å være glad i. Seksualiteten kommer i annen rekke, men er selvsagt heller ikke uvesentlig.

Tips settes stor pris på, jeg er så ensom og lei av å være singel bestandig :( 

Du ser på blikket om vi jenter er kåte på deg eller ikke.

Hvis du seriøst er så sykt digg som du vil ha det til så kan jeg garantere deg at du får deg noe såfremt du ikke pisser i buksa lol...

Lange intense blikk gjerne etterfulgt av smil og et fnugg av kroppsberøring er tegnene du skal se etter.

Sånn som du legger ut om deg selv så er vell sånt hverdags så her er det null stress :fnise:

Endret av BlandaDrops
Skrevet (endret)
På ‎17‎.‎04‎.‎2017 den 22.34, Jackie Gleason skrev:

Kanskje det er noe, mhm.

Takk for svar :)

Jeg kjenner i alle fall selv at det er mye lettere å prate med noen over tastaturet først, for da kan man bygge opp et grunnlag uten pinlige stillheter og det blir lettere å finne et samtaleemne når man først møtes. Nå har ikke jeg møtt noen personlig da jeg sliter med angst og mener at jeg ikke er god nok, men det å skrive over nett (og at mennene faktisk skriver tilbake) hjelper meg mye i tankegangen om meg selv.

Du får ha masse lykke til! :) Dette går bra!

Og som -lykke- sier, gi litt blaffen!

Endret av lali
Skrevet
På 17.4.2017 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Æhh, man kan være beskjeden når det kommer til handling, og man kan se i speilet om man ser ut som er takras eller ikke, uten å bli stemplet som arrogant og overlegen..... Det er mange pene mennesker, som er beskjeden når det gjelder sjekking! Men blir man automatisk arrogant hvis man ser det selv?? Vil nå heller si at TS virker reflektert. 

Har ikke så mange råd, da jeg er også er ekstremt beskjeden når det gjelder sjekking av menn, ble bare litt oppgitt over konklusjonene til de over 😧

Det finnes faktisk også ganske mange damer som ikke lar seg avskrekke av litt arroganse, som eksempelvis de som er like arrogante selv (og de er det nok av der ute). Arroganse, eller selvtillit og selvhevdelse, er for noen ganske sexy kvaliteter. Kanskje ikke de damene som stemmer AP og synes janteloven er tipp topp, men hvem vil ha de buruglene anyways? 

Ts; vær så arrogant du bare ønsker. Det har aldri, merk: aldri, hindret meg eller noen av de jeg henger med i å lande damer. Regel nr 1: aldri spør en dame hva de vil ha. De har faen ikke peiling selv. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Arcturus skrev:

Det finnes faktisk også ganske mange damer som ikke lar seg avskrekke av litt arroganse, som eksempelvis de som er like arrogante selv (og de er det nok av der ute). Arroganse, eller selvtillit og selvhevdelse, er for noen ganske sexy kvaliteter. Kanskje ikke de damene som stemmer AP og synes janteloven er tipp topp, men hvem vil ha de buruglene anyways? 

Ts; vær så arrogant du bare ønsker. Det har aldri, merk: aldri, hindret meg eller noen av de jeg henger med i å lande damer. Regel nr 1: aldri spør en dame hva de vil ha. De har faen ikke peiling selv. 

Forstår ikke hvorfor du blander selvtillit med arroganse. Det er to forskjellige ting. 

Anonymkode: dd6c9...dd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 04/17/2017 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Interessant at du påpekte akkurat det, tenkte det samme som deg da jeg leste OP.

Haha, dere høres jo nesten ut som skapt for hverandre da, om jeg tør være så fri :P

Anonymkode: f0057...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...