AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Jeg er sammen med en hyggelig fyr, på alle måter. Han er god i senga og er omsorgsfull. For 7 mnd siden ble det slutt med eksen, det var ikke ment to be, og glad jeg ikke er sammen med ham lenger. Men, jeg savner sexen så jeg holder på å bli gal. Hver måned, og da rundt eggløsning så tenker jeg på ham og det er så jeg nesten vurderer å ringe ham bare for et ligg. Jeg er ganske fortvilet for har aldri opplevd å det sånn før. og det er slitsomt. Tenker på sex med exen, altså konstant 2 uker hver mnd, Hva skal jeg gjøre og er det normalt? Anonymkode: b5783...718
Rotemor Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Om det er normalt er jo ikke relevant - du skjønner vel selv at det ikke er veldig vanlig tankegang. Men hvorfor du tenker sånn er vanskelig å hjelpe deg med på så tynt grunnlag.Planla dere barn, kanskje? Så det henger igjen i underbevissheten? Uansett hvorfor så er det jo del av en bearbeidelse tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, Rotemor skrev: Om det er normalt er jo ikke relevant - du skjønner vel selv at det ikke er veldig vanlig tankegang. Men hvorfor du tenker sånn er vanskelig å hjelpe deg med på så tynt grunnlag.Planla dere barn, kanskje? Så det henger igjen i underbevissheten? Uansett hvorfor så er det jo del av en bearbeidelse tenker jeg. Det var vel det at sexen var så utrolig bra, og at han ga meg masse selvtillit på det område? I tillegg til at han var den beste jeg noen gang har hatt. Jeg bare håper at det går over snart, sånn at full fokus er på han jeg er sammen med. Anonymkode: b5783...718
Rotemor Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Hvorfor er det viktig at det er rundt eggløsning da? Du setter oss jo på et spor der, med vilje. Man kan ikke alltid forvente like stor seksuell kjemi med alle. Men jeg tro det handler mye om følelser. Lidenskap, forelskelse, tiltrekning o.l gir bra sex. Det er mye viktigere enn størrelser... 1
SpankMe Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Jeg har det på samme måte! Nesten. Fantaserer fortsatt om en eks jeg hadde helt vill seksuell kjemi med. Kan ikke forstå at det skal være unormalt? Var utrolig deilig sex, og mannen råsexy. Om det ikke ble oss i lengden så er det fine minner å hente frem igjen enten det er bevisst eller ikke. Han dukker ofte opp i tankene. Jeg blir alltid ekstra kåt under eggløsning uansett, og tenker gjerne enda oftere på sex de dagene i forhold til andre. Kanskje det er det samme med deg? Det har i hvert fall ingenting med noe barneønske å gjøre! Er bare veldig, veldig kåt 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 12 minutter siden, SpankMe skrev: Jeg har det på samme måte! Nesten. Fantaserer fortsatt om en eks jeg hadde helt vill seksuell kjemi med. Kan ikke forstå at det skal være unormalt? Var utrolig deilig sex, og mannen råsexy. Om det ikke ble oss i lengden så er det fine minner å hente frem igjen enten det er bevisst eller ikke. Han dukker ofte opp i tankene. Jeg blir alltid ekstra kåt under eggløsning uansett, og tenker gjerne enda oftere på sex de dagene i forhold til andre. Kanskje det er det samme med deg? Det har i hvert fall ingenting med noe barneønske å gjøre! Er bare veldig, veldig kåt Ja, det er slik jeg føler det. Blir veldig kåt rundt eggløsning, men det som er så vanskelig er at jeg er i et forhold. Han gir meg all sexen jeg vil ha, men det jeg aller mest vil ha er eksen min. Jeg må vel bare innse at jeg ikke er helt i vater. Føler meg råtten mot han jeg er sammen med, så det gjør jo ikke sexen mellom oss noe bedre heller. Er kjemperedd for å nevne navnet til eksen i søvne eller under sexen Anonymkode: b5783...718
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, Rotemor skrev: Hvorfor er det viktig at det er rundt eggløsning da? Du setter oss jo på et spor der, med vilje. Man kan ikke alltid forvente like stor seksuell kjemi med alle. Men jeg tro det handler mye om følelser. Lidenskap, forelskelse, tiltrekning o.l gir bra sex. Det er mye viktigere enn størrelser... I dette tilfelle må det være noe kjemisk tror jeg, han har så mange issues at jeg kun føler lettelse over at det er over. Anonymkode: b5783...718
SpankMe Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 På 17.4.2017 den 19.07, AnonymBruker skrev: I dette tilfelle må det være noe kjemisk tror jeg, han har så mange issues at jeg kun føler lettelse over at det er over. Anonymkode: b5783...718 Hormoner, Langt ifra logikk eller fornuft! Kjekt det blir med tankene.
Gjest Axl Rose Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Det må du få i fra deg hvis du noen gang skal ha en ny type!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå